[QUOTE]Originally posted by Displayed Name:
[qb] Beste mensen,

Weet niet zeker of ik dit hier wel kan posten maar ben ten einde raad.

Sinds een poosje heb ik al meer dan 2.000 euro tegoed van mijn oude baas, hij betaalde maar steeds niet dus ben veranderd van baas naar een baas die wel betaald, leek me wel zo handig. Het is nu een poosje geleden inmiddels dat ik het geld tegoed heb maar nog steeds niets ontvangen, eerst dacht ik dat hij het geld niet had maar nu ik van oud collega's hoor dat ie lekker
met zijn wijffie op curacau ligt, en ik kan de huur nauwelijks meer opbrengen. Alle uren zijn wit en op papier, heeft iemand een idee wat te doen? [/qb][/QUOTE]Aangetekend schrijven zenden waarin je de vordering kenbaar maakt is een optie, anders inderdaad als je deze hebt gebruik maken van je rechtsbijstand verzekering (geeft weer eens aan hoe belangrijk een dergelijke verzekering kan zijn ten opzichte van het bedrag wat je per jaar kwijt bent), anders zijn er nog rechtswinkels die je kunnen helpen met het opstellen van een brief, helpt dat niet en heb je geen rechtsbijstandverzekering dan rest alleen nog de optie een advocaat inhuren maar ga dan eerst goed na wat dat gaat kosten om te voorkomen dat het bedrag wat je te goed hebt niet wordt teniet gedaan door de advocaatkosten..

Mogelijk dat het CWI iets voor je kan doen...

grz.

Ted Maton