@ Kylian

Ben ik dus blij dat ik blijkbaar niet de enige ben. Ik ben naar het sociaal secretariaat geweest... en daar konden ze mij nog niet eens zeggen dat je iets bij mocht verdienen zonder dat je zelfstandige moet worden. Zij zeiden dat ik dat dadelijk moest worden (maar dan zogezegd als bijberoep - wat anderzijds toch ook wel wat voordelen heeft ?)

Ik heb hun ook gezegd dat ik maar een kleine ben, en dat ik met mij verdiensten net (of moeilijk) uit mijn kosten ga komen en of het dan wel intressant was om daar al zo dadelijk mee te beginnen, maar voor hun was dat de enige oplossing.

IK heb ook al gedacht om naar de belastingsdienst te gaan... maar als ik hier ergens zeg dat ik inkomsten heb, dan vragen ze altijd van wat... als ik dan zeg adult biz (het wat mooier inpakken) dan vragen ze zich af wat ik bedoel...

Als ze dan eindelijk weten wat ik doe.... dan bekijken ze je van... :kots:
Dus ik heb al heel snel geleerd van te zwijgen... blijkbaar zijn de belgen hier nog niet aan toe. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat er zo weinig belgische inbellers zijn :meppen:

Voor mij zijn ze allemaal WOULD BE puriteins. En 's avonds zitten de hypocrieten zich lekker te :sjor:

Maar het klopt dus... met officiele instanties geraak ik hier geen enkele stap verder.

Kylian als je af en toe per ongeluk, een paar papieren kwijt doet, en je vergeet die aan te geven... Ik dacht dat ze dat op de belastingen toch konden controleren. Immers ieder bedrijf moet een listing doorgeven, en ook van de Intracommunautaire handelingen. Dus ik VREES dat ze dat toch ooit te weten gaan komen en dat je naderhand serieuze probs kunt krijgen ?
(boete en terugbetaling met intrest van alle achterstalligen)
Wil jouw geen bang maken, maar wil zelf wat zeker zijn.