Goede Morgen..even voor de duidelijkheid.. Ik stelde deze vraag niet om op mijn luie reet te kunnen zitten. Wat ik wilde weten was of je ook als student recht heb op een vorm van bijstand. Want studiefinaci?ring krijg je niet meer als je meer dan ?8000 per jaar verdient.

[QUOTE] Sorry dat ik zeg, maar je bent gewoon echt een luie donder ga gewoon werk zoeken of ga gewoon echt websites bouwen waar je genoeg geld mee verdiend, je hand op houden is zo makkelijk.[/QUOTE]Ik zit acht uur per dag en vijf dagen per week op school, daar haal ik goede cijfers ..woensdag ochtend breng ik reclame folders rond.. en in het weekend heb ik voor twaalf uur een baantje in het magazijn van een supermarkt, ook beheer ik een aantal (non)adult websites waar ik een beetje geld mee verdien.. daarnaast help ik uit vrije wil mee om de hypotheek van mijn ouders af te lossen.

[QUOTE]Zulk soort mensen verpesten het gewoon voor mensen die echt een WW nodig zijn.
[/QUOTE]..maar ik help die mensen juist, want ik betaal bestasting en een werkenemersbijdrage aan de werkloosheidswet.

[QUOTE]En ja ik heb zelf nog steeds een normale goede baan en draai aardig met mijn sites [/QUOTE]Proficiat! :toppie: