[QUOTE]Originally posted by ray1983:
[qb] Ja ok, das op zich logisch, maar ik heb zelf een eigen bedrijfje maar ik kan me niet herinneren dat ik qua inkomstenbelasting eventjes 33% van mijn totale inkomen heb moeten betalen of wel? [/qb][/QUOTE]Iedereen moet inkomstenbelasting betalen over zijn belastbaar inkomen. Doe je dat niet, dan heb je grote kans dat je vroeg of laat een naheffing en een boete krijgt. De meeste die dit overkomt zitten dan heel diep in de schulden.

En reken maar dat de slapende hond vroeg of laat wakker wordt.

E?n advies, zorg dat je op de hoogte bent van de regels en houdt je daaraan. Verdiep je in deze materie. Op de site van de belastingdienst kun je alles vinden. En ze hebben zowaar telefoon op kantoor zodat je met vragen kunt bellen.

En als de belastingdienst je aanziet voor een zelfstandig ondernemer dan houdt het niet op bij de inkomstenbelasting. Je moet dan vaak ook nog verschillende andere premies betalen.

Kom je er niet uit, dan pak je al je bankafschriften, credit fakturen en loonstrookjes en ga je naar een administratie kantoor. Voor een paar centen regelen zij de rest voor je.

Gegroet,

YaYoh