a ik heb nog wel contact heel af en toe maar het werd me wel voor de zoveelste x duidelijk gemaakt dat ik er alleen voor sta en werkelijk alles alleen mag uitzoeken.
Positief blijven doe ik ook graag maar is iets dat onmogelijk begint te worden.
Kan niet ontkennen dat als ik me baan kwijt raak ik niet meer aan de slag zal komen, crises of niet!
En dat hoewel ik genoeg bekeken word door mooie vrouwen, ze er vandoor zullen rennen zodra ik me bek open doe.
Ze zullen ongetwijfelt dan denken IEKS dat heb ik ook tussen me benen hangen.
En ja ziekenfonds wilt niet dokken (implantaten dan), en ondanks dat het nu enkel om boven gaat (onder heb ik nog 7,5 tand) praat je toch al over 7 ruggen.
Dat word voor mij onmogelijk om bij elkaar te krijgen.
Hooguit met heeeeeeel veel geluk en door de overname van al me sites, maar ik geloof niet dat ik iets heb dat dat waard is of word.
In dat opzicht zijn de kansen voor mij bekeken.
Maar ik ben eigenwijs, dus blijf het nog wel eve proberen
Quote:

Maar waarom zou het in jou geval moeilijker zijn ??
Als je alles gewoon uitlegt. en je de zaakjes nu goed op orde hebt moet alles mogelijk zijn.



Wel eerst zou ik moeten weten hoe het "probleem" kamer van koophandel toen der tijd is opgelost.
Dat is toen door een hulpverlener gebeurd die er voor zorgde dat ik recht kreeg op een uitkering en op het laatst me schulden ging regelen via een zogenoemde 10% regeling

Ik moet ze maar eens opbellen en gaan navragen hoe dat toen der tijd is gegaan.
Niet dat ik nu de behoefde heb om me in te schrijven en een bedrijf op te starten hoor, maar begin best wel nieuwschierig te worden.

Laatst bewerkt door smurf666; 23-10-2009 21:07.