Hoi Vochtige Kutjes,

Nog een voor het slapen gaan ?.

Wij hebben op 11 juli en 28 juli nog een nieuwsbrief verzonden aan de webmasters die ingeschreven staan. Heb je die niet ontvangen? Ik wil ze je wel even toezenden als je me je e-mailadres geeft...

In mijn afwezigheid is er inderdaad niet goed omgegaan met de communicatie omtrent de storing die veroorzaakt werd door een te strakke beveiliging instelling bij DialXS (die wij erin gezet hadden). We hebben de dagen na het oplossen van het probleem een paar mailtjes en telefoontjes gehad van webmasters die relatief gezien veel Belgisch verkeer doen. Met deze webmasters hebben wij een vergoeding overeen gekomen omdat het inderdaad ons verwijtbaar was.

Indien jij van mening bent omzet mis gelopen te hebben door deze fout dan zullen wij de laatste zijn een vergoeding te weigeren. Mail me op manuel@awmmedia.nl of bel naar 06 ? 512 10 516 en we regelen het!

Als er nou weer eens een communicatie fout is dan hoop ik dat je ons een dienst wil bewijzen en direct contact opneemt met me. Wil graag voor mezelf en jullie alles 100% goed doen maar jammer genoeg glipt er soms iets tussen door. Daar baal ik zelf ook flink van?.

Goede nacht,

Manuel
Mr. Adult

Laatst bewerkt door mrAdult; 03-09-2008 01:30.

70+ Nederlandse Paysites - www.mradult.nl