onlangs van de belastingdienst te horen gekregen dat er voor mij dit jaar geen voorlopige aanslag inkomsten belasting 2005 gemaakt was maar dat er direct aan de definitieve aanslag gewerkt wordt en dat ze niet wisten waarom.

Zelfde dag nog een contactpersoon bij de belastindienst gebeld die niet aanwezig was maar de volgende dag zou terugbellen.
Vandaag 2 weken later beld hij eindelijk terug en geeft aan dat het wat hij gehoort heeft technisch niet mogelijk blijkt in het systeem om voorlopige aanslagen voor ondernemers op te leggen.

Zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen of zijn er mensen die wel gewoon een tijdelijke aanslag ontvangen hebben?

Vervelend omdat ik geld terug krijg en aan de andere kant mij een ultimatem gesteld is met betrekking tot de toeslag kinder opvang die binnen 2 weken binnen moet zijn. En die definitieve aangifte kinderopvang toeslag moet volgens de een gebasseerd zijn op de (voorlopige) aanslag inkomsten belasting 2005 en volgens de ander mag dat ook op het bedrag dat je zelf hebt doorgegeven...

Laatst bewerkt door vossie; 22-11-2006 11:18.