Vorige topic
Volgende topic
Print Onderwerp
verhuizen + fakturen #98270
28-01-2004 17:02
28-01-2004 17:02
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
B
BeeTle Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
BeeTle  Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
*
B
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
Ik ga in juni verhuizen, nu heb ik een ADSL abbonnenent bij Demon, naar volle tevredenheid mag ik echter wel zeggen

Nu hebben ze alleen een stom regeltje, zodra ik ga verhuizen, zenden ze mij geen faktuur meer op???
dit aangezien ze partikulieren geen fakturen versturen,
voorheen deden ze dit nog wel, vandaar dat ik deze fakturen nu nog steeds netjes krijg

Een zakelijke aansluiting is gewoon absurt duur, dus ik moet helaas naar een andere aanbieder, wie weet welke aanbieder wel fakturen verstuurd??

Re: verhuizen + fakturen #98271
28-01-2004 17:08
28-01-2004 17:08
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
justsexxx Offline
justsexxx  Offline
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
[QUOTE]Originally posted by BeeTle:
[qb] Ik ga in juni verhuizen, nu heb ik een ADSL abbonnenent bij Demon, naar volle tevredenheid mag ik echter wel zeggen

Nu hebben ze alleen een stom regeltje, zodra ik ga verhuizen, zenden ze mij geen faktuur meer op???
dit aangezien ze partikulieren geen fakturen versturen,
voorheen deden ze dit nog wel, vandaar dat ik deze fakturen nu nog steeds netjes krijg

Een zakelijke aansluiting is gewoon absurt duur, dus ik moet helaas naar een andere aanbieder, wie weet welke aanbieder wel fakturen verstuurd?? [/qb][/QUOTE]Waarom heb je facturen nodig? Voor de belasting? Als ik gewoon een copy geef van de incasso's van Demon aan mijn accountant, was het voor hem geen probleem...Misschen kan je vragen hoe het zit..

Anders zou ik als ik jou was ff bellen naar CISTRON,TWEAKDSL,XS4all (power) Dat zijn naar mijn mening de enige echte goede BBNED ISP's

Andre

Re: verhuizen + fakturen #98272
28-01-2004 17:11
28-01-2004 17:11

A
Anoniem
Niet geregistreerd
Anoniem
Niet geregistreerd
A


Is een overzicht van je bankafschrijft niet genoeg ?

Re: verhuizen + fakturen #98273
28-01-2004 17:11
28-01-2004 17:11

A
Anoniem
Niet geregistreerd
Anoniem
Niet geregistreerd
A


[QUOTE]Originally posted by justsexxx:
[qb] [QUOTE]Originally posted by BeeTle:
[qb] Ik ga in juni verhuizen, nu heb ik een ADSL abbonnenent bij Demon, naar volle tevredenheid mag ik echter wel zeggen

Nu hebben ze alleen een stom regeltje, zodra ik ga verhuizen, zenden ze mij geen faktuur meer op???
dit aangezien ze partikulieren geen fakturen versturen,
voorheen deden ze dit nog wel, vandaar dat ik deze fakturen nu nog steeds netjes krijg

Een zakelijke aansluiting is gewoon absurt duur, dus ik moet helaas naar een andere aanbieder, wie weet welke aanbieder wel fakturen verstuurd?? [/qb][/QUOTE]Waarom heb je facturen nodig? Voor de belasting? Als ik gewoon een copy geef van de incasso's van Demon aan mijn accountant, was het voor hem geen probleem...Misschen kan je vragen hoe het zit..

Anders zou ik als ik jou was ff bellen naar CISTRON,TWEAKDSL,XS4all (power) Dat zijn naar mijn mening de enige echte goede BBNED ISP's

Andre [/qb][/QUOTE]Dat bedoel ik dus

Re: verhuizen + fakturen #98274
28-01-2004 17:56
28-01-2004 17:56
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
B
BeeTle Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
BeeTle  Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
*
B
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
Hmmzzz ok, heb je misschien wel gelijk in, maar ben gewoon gewend om overal BTW fakturen van te krijgen, en eerlijk gezegt kreeg ik deze ook altijd van Demon, daarom snap ik gewoon ff niet waarom hen nu niet gewoon een faktuur kunnen sturen, is voor me administratie gewoon veel makkelijker, en deze houd ik het liefst gewoon zo compleet mogelijk

en als ik geen faktuur krijg kan ik ook geen BTW terug krijgen??? maar deze btw betaal ik wel, kan ze wel als kosten boeken maar toch

En als dit zo is waarom moet ik dan van alles fakturen kunnen overleggen?? als een bank afschrift al genoeg is??

Misschien overtrek ik het allemaal wel, maar ben gewoon ff pissed na dat stomme telefoontje met demon
snap gewoon niet wat die moeite is om een faktuurtje te sturen??? ik neem toch een dienst af, als ik iemand wat lever, ben ik verplicht een faktuur te sturen die aan alle voorwaarden voldoet, en hen kunnen maar gewoon de gang gaan en incaseren

Re: verhuizen + fakturen #98275
28-01-2004 18:03
28-01-2004 18:03
Geregistreerd: May 2002
Berichten: 930
Drunen
justme Offline
justme  Offline
*****
Geregistreerd: May 2002
Berichten: 930
Drunen
[QUOTE] en als ik geen faktuur krijg kan ik ook geen BTW terug krijgen??? maar deze btw betaal ik wel, kan ze wel als kosten boeken maar toch [/QUOTE]Precies dat kun je dan niet.

[QUOTE] En als dit zo is waarom moet ik dan van alles fakturen kunnen overleggen?? als een bank afschrift al genoeg is??
[/QUOTE]Ook dat is een feit !
Een bankafschrift is niet voldoende.

[QUOTE]ik neem toch een dienst af, als ik iemand wat lever, ben ik verplicht een faktuur te sturen die aan alle voorwaarden voldoet, en hen kunnen maar gewoon de gang gaan en incaseren.
[/QUOTE]Idd ik vind ook als je er om vraagt dat ze min of meer daar verplicht toe zijn. Als ik in de winkel iets koop dan krijg je ook een bonnetje. Dit is exact hetzelfde.

greetz justme

Re: verhuizen + fakturen #98276
28-01-2004 19:38
28-01-2004 19:38
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
justsexxx Offline
justsexxx  Offline
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
[QUOTE]Originally posted by justme:
[qb] [QUOTE] en als ik geen faktuur krijg kan ik ook geen BTW terug krijgen??? maar deze btw betaal ik wel, kan ze wel als kosten boeken maar toch [/QUOTE]Precies dat kun je dan niet.

[QUOTE] En als dit zo is waarom moet ik dan van alles fakturen kunnen overleggen?? als een bank afschrift al genoeg is??
[/QUOTE]Ook dat is een feit !
Een bankafschrift is niet voldoende.

[QUOTE]ik neem toch een dienst af, als ik iemand wat lever, ben ik verplicht een faktuur te sturen die aan alle voorwaarden voldoet, en hen kunnen maar gewoon de gang gaan en incaseren.
[/QUOTE]Idd ik vind ook als je er om vraagt dat ze min of meer daar verplicht toe zijn. Als ik in de winkel iets koop dan krijg je ook een bonnetje. Dit is exact hetzelfde.

greetz justme [/qb][/QUOTE]De rede dat Demon de diensr relatief goedkoop kan leveren is omdat alles geautomatiseerd is, en erg geen facturen meer gemaakt worden...Wil je dit betaal je extra (zakelijke dienst)

Over BTW terug krijgen, dat krijg ik toch niet, want ik betaal ook niet, dus dat maakt mij niet uit...(heb een deal voor het 0% tarief)Wist niet dat jij wel BTW terug krijgt, sorry

Andre

Re: verhuizen + fakturen #98277
28-01-2004 20:47
28-01-2004 20:47
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
B
BeeTle Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
BeeTle  Offline OP
Rijp voor www.Jellinek.nl
*
B
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 1,533
rotterdam
Hmmzzz ze hebben nu ineens een klein zakelijk pakket, wat niet zo gek veel meer scheelt zie ik
waarom zeggen ze dit nu niet over de telefoon

https://services.nl.demon.net/xdsl/businessexpress/

ik neem aan dat ik hier wel een btwfaktuur bij krijg,
dit is wel te doen, al is het verschil dat ik nu 55 euro betaal voor 2mbit down/1mbit up incl btw tegenover 60 Eur excl btw voor de zakelijke aansluiting????

Alleen die stomme router voor 250 EUR heb ik niet nodig, heb ik al

Re: verhuizen + fakturen #98278
28-01-2004 22:08
28-01-2004 22:08
Geregistreerd: May 2002
Berichten: 930
Drunen
justme Offline
justme  Offline
*****
Geregistreerd: May 2002
Berichten: 930
Drunen
[QUOTE] De rede dat Demon de diensr relatief goedkoop kan leveren is omdat alles geautomatiseerd is, en erg geen facturen meer gemaakt worden [/QUOTE]Dit is natuurlijk onzin.
Infeite is een bedrijf altijd verplicht om een factuur of bonnetje af te geven voor de geleverde dienst, of het nu geautomatisserd is of niet en al gaat het maar om een lampje of schroefje (bij wijze van spreken). Als ik een bon daarvan wil is het desbetreffende bedrijf dit verplicht te geven. Doen ze dat niet, kun je altijd een klacht indienen bij de belastingdienst lijkt mij. Zij zitten tenslotte fout als ze niets af willen geven.

Tip> ga eens op de site van de belastingdienst kijken :toppie:

greetzzz justme

Re: verhuizen + fakturen #98279
28-01-2004 22:34
28-01-2004 22:34
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
justsexxx Offline
justsexxx  Offline
Geregistreerd: Aug 2002
Berichten: 347
Castricum
[QUOTE]Originally posted by justme:
[qb] [QUOTE] De rede dat Demon de diensr relatief goedkoop kan leveren is omdat alles geautomatiseerd is, en erg geen facturen meer gemaakt worden [/QUOTE]Dit is natuurlijk onzin.
Infeite is een bedrijf altijd verplicht om een factuur of bonnetje af te geven voor de geleverde dienst, of het nu geautomatisserd is of niet en al gaat het maar om een lampje of schroefje (bij wijze van spreken). Als ik een bon daarvan wil is het desbetreffende bedrijf dit verplicht te geven. Doen ze dat niet, kun je altijd een klacht indienen bij de belastingdienst lijkt mij. Zij zitten tenslotte fout als ze niets af willen geven.

Tip> ga eens op de site van de belastingdienst kijken :toppie:

greetzzz justme [/qb][/QUOTE]Nope, niet verplicht hoor voor Demon....Wil die rechtzaak wel eens zien :-) Je gaat namelijk van TEVOREN accoord met het feit dat je GEEN factuur krijgt..Maar ja ik heb geen rechten gestudeerd, dus misschien heb jij gelijk. Maar ja een rechtzaak is weer duurder

Andre


Aangeroepen in 0.033 seconden waarvan 13.000 seconden totaal zijn gebruikt voor het aanroepen van 0.0095 queries. 3.1183