Vorige topic
Volgende topic
Print Onderwerp
Kantoor gesloten wegens verhuizing #124936
01-05-2007 11:23
01-05-2007 11:23
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
T
Ted Maton Offline OP
Sponsor gallerie expert
Ted Maton  Offline OP
Sponsor gallerie expert
*****
T
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
Ons kantoor is van 01 mei tot en met 04 mei gesloten wegens
verplaatsing naar een grotere locatie.
Wij blijven in dezelfde vestigingsplaats, dus alle telefoonnummers, adres etc. blijven hetzelfde.
Maandag 07 mei hopen wij weer volledig operationeel te zijn.

De komende vier dagen is een leven tussen archief en verhuizdozen, verhuisploeg, monteurs etc, en nu maar hopen dat de KPN alles op het juiste moment gereed krijgt zoals beloofd.

met vr.gr.

Ted Maton

Re: Kantoor gesloten wegens verhuizing [Re: Ted Maton] #124937
09-05-2007 09:31
09-05-2007 09:31
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
T
Ted Maton Offline OP
Sponsor gallerie expert
Ted Maton  Offline OP
Sponsor gallerie expert
*****
T
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
He, He, het heeft de nodige inspanning gekost maar sinds gisteren zijn wij weer operationeel, even de komende dagen de orders van de afgelopen 7 dagen invoeren en de correspondentie en mails beantwoorden en dan "gelukkig"weer de normale routine oppakken.
De verhuizing was een noodzakelijk iets maar tevens een improduktieve tijdsperiode, enfin, het leed is geleden en wij kunnen weer aan de slag.

grz.

Ted Maton

Re: Kantoor gesloten wegens verhuizing [Re: Ted Maton] #124938
09-05-2007 11:53
09-05-2007 11:53
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 2,759
rotterdam
siri Offline
Rijp voor www.Jellinek.nl
siri  Offline
Rijp voor www.Jellinek.nl
***
Geregistreerd: Dec 2001
Berichten: 2,759
rotterdam
succes


Niets is zo Subjectief als een Mening.
Re: Kantoor gesloten wegens verhuizing [Re: siri] #124939
11-05-2007 19:21
11-05-2007 19:21
Geregistreerd: Mar 2004
Berichten: 3,534
Belgie
Kylian Offline
Rijp voor www.Jellinek.nl
Kylian  Offline
Rijp voor www.Jellinek.nl
*
Geregistreerd: Mar 2004
Berichten: 3,534
Belgie
Hier ook met een verhuis bezig! Alles staat op zijn kop en bij overmaat van ramp heeft het moederbord van mijn hoofcomputer de geest gegeven! Dat is al opgelost, maar het kwam er toch weer bij....

Tegen 1 Juni zou alles moeten verhuist zijn,
Ted, jullie zijn er al door lees ik, hier nog een heel pak werk de komende dagen, maar het zal zeker lonen!

Groetjes

Kylian

Re: Kantoor gesloten wegens verhuizing [Re: Kylian] #124940
14-05-2007 16:59
14-05-2007 16:59
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
T
Ted Maton Offline OP
Sponsor gallerie expert
Ted Maton  Offline OP
Sponsor gallerie expert
*****
T
Geregistreerd: Aug 2003
Berichten: 363
Best
Ik wens je heel veel sterkte, wij zijn gelukkig weer operationeel, ook wij hadden te kampen met een "fijne storing" net voor de verhuizing.Bij het terugzetten van een backup gaf de harde schijf van de server de geest, vervolgens was ook het backupbestand beschadigd, en als klap op de vuurpijl gaf de "dualschijf"een zelfde foutmelding.
Verbazing alom bij de storingsmonteurs van Dell, "dit gebeurt vrijwel nooit", maar het was een feit.
Inmiddels dus de backupprocedure extra aangescherpt en nu
wordt er dus nog een tweede extra externe back-up gemaakt.
Uiteraard hadden wij gelukkig aparte weekback-ups, maar toch een week werk dus verloren gegaan, dus alles weer opnieuw invoeren maar dan.
Altijd leuk zoiets vlak voor een verhuizing, wat altijd al een "leuke klus"op zich is, en dan heb je natuurlijk het probleem ofdat zowel alle datalijnen, voor zowel ISDN en ADSL gelijk overgezet worden (In Nederland is het een bekend probleem dat dit veelal niet gelijktijdig kan waardoor je het risico loopt dat je wel over telefoonaansluiting beschikt maar geen internetverbindingen)
Gelukkig hebben wij het met KPN toch voor elkaar gekregen dat dit gelijktijdig zou gehschieden, maar op de dag zelf bleek dat er in de schakelkast van KPN ook nog iets fout zat.
Na 5 uur was het probleem toch opgelost en ik moet zeggen dat men daar de nodige inspanning voor geleverd heeft (het leek op een gegeven moment op het kantoor dat wij een storingscentrum voor KPN waren, want op een gegeven moment kwamen er drie monteurs aan te pas om deze normaal simpele verhuizing tot stand te brengen.

En natuurlijk duurde het verhuizen ook een aantal dagen meer dan was verwacht (Tja, papierloos kantoor is toch nog steeds voor mij een term die in de praktijk toch anders uitpakt, na het verhuizen van een kleine 500 ordners heb ik over deze term toch andere gedachten)

Maar aan alle ellende komt altijd een eind en ik heb zelfs al weer een beetje mijn "swing"op de nieuwe stek gevonden.
Ook de dames zijn dik tevreden met hun nieuwe werkplek, uiteraard krijg je weer van die leuke aanvraagjes en discussies over wat voor koffiezetapparaat en wat voor koffie maar dat hoort erbij..., ha, ha, misschien krijgen ze gewoon ranja met water in de toekomst.
Maar alle gekheid op een stokje, zal mij maar eens aanstaande vrijdag in dat lange vrije weekeinde over buigen zodat ik ze eens kan "verblijden"met een juiste keus.
Ik mag niet klagen over mijn steun en toeverlaten, en dat is als werkgever altijd belangrijk om niet te vergeten.

Enfin, succes en laat maar eens weten hoe jou ervaring zijn geweest zodra je weer "adem en energie"hebt.

grz...


Ted.


Aangeroepen in 0.023 seconden waarvan 15.000 seconden totaal zijn gebruikt voor het aanroepen van 0.0059 queries. 3.0792