Hoi,
Weet niet of ik in dit forumgedeelte goed zit, het kan zijn uiteraard omdat het om een jaaropgave gaat dat dit ook naar de boekhouding kan gaan maar omdat het ook een algemene vraag is voor alle partnerprogramma's die op dit forum komen misschien hoort hij dat thuis in dit gedeelte (Business Talk).
De vraag is aan de partner programma's is of het misschien niet mogelijk is om aan het begin van elkaar jaar een jaaropgave van het afgelopen jaar te maken voor degene die ingeschreven staan bij hun/haar progamma (vpscash, cashmaster, hobiz etc...) .
Ik denk zelf aan een uitdraai waarin alle maanden apart worden vermeld met als einde een totaalsom, en dat de maandfacturen dan misschien via de site van de partnerprogramma te downloaden is zoals nu al bij vele het geval is, dit scheelt hoop post (dus ook bomen, milieuvriendelijk).
Nu kan ik uiteraard aan elk partnerprogramma apart de vraag stellen of dit mogelijk is maar misschien zijn er meerdere promoters die dit misschien ook wel handig vinden om te krijgen (voor de belasting uiteraard) en worden de mappen die men heeft elk jaar ook niet zo dik meer.
Uiteraard zal ik de partnerprogramma's die niet reageren zelf via een email deze vraag nog voorleggen of het eventueel mogelijk is.
Groeten en alvast bedankt eventueel voor de reacties.
Johan