[QUOTE]Originally posted by maartjemadeleine:
[qb] Ik ga dus zodra mijn salaris er is netjes 31 euro overmaken en morgen zal ik ze netjes vertellen dat wat mij betreft daarmee de zaak is afgehandeld. [/qb][/QUOTE]Maartje...

Zover ik weet is het toegestaan op elk gebied ergens bezwaar tegen te maken. Dat recht heb je naar mijn idee altijd. Of ze er serieus op in zullen gaan is een tweede punt. Anders zou iedereen (Instanties) de burgers het wel erg zuur kunnen maken. Makkelijke zin wel om er onder te zetten, dat er geen bezwaar gemaakt mag worden. Overigens is het normaal gezien zo, je betaald eerst het openstaande bedrag, en dan maak je bezwaar op. Althans je zorgt dat de betaling in orde is, om verdere kosten te doen voorkomen. (Mits je schriftelijk schrijven heb gekregen van uitstel van betaling)

Maar zoals Olaf al zei, moet je zelf weken en of maanden stressen voor 31 euro. Denk aan je gezondheid die is veel meer waard. Maar goed, ik zou me er niet al te druk om maken, maar een poging tot bezwaarschrift zou ik wel maken. Al is het alleen maar voor je "eigen" eer.

Renaldo.