[QUOTE]Originally posted by Mundo-Erotica:
[qb] mierenneuker is niet per se negatief, wil gewoon zeggen dat iets minder puntjes op de "i" ook best kunnen (zoals letter van de wet en geest van de wet....) [/qb][/QUOTE]Mundo-Erotica : Dat weet ik dat je dat wel bedoelt. Ik mag dan wel een Rotterdammer zijn, maar dat snap ik. Maar het gaat om de manier hoe je dingen over laat komen. En dan lijkt het mij niet vreemd dat mensen die dingen anders interpreteren dan dat het bedoelt is. Het is en blijft plaintekst. Je geeft zelf aan dat je een Noob bent op dit gebied, met alle respect hoor, want dat ben ik ook nog. Maar neem dan ook de raad/advies aan dat er gegeven word. Ik zeg altijd zo, zou je dat ook zeggen als je voor een baas zou soliciteren ? Ook al zou hij de puntjes op de "i" zetten ? Iemand die een andere denkwijze heeft dan jijzelf, maakt hem nog geen mierenneuker.
Citaat : Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wenst te worden. (Dan bereik men het meest)
Zow, en nu ga ik weer die palmboom onder en in de zon. (Ohnee, de zon schijnt hier nu ook niet in Spanje, het is avond haha

)
Renaldo