[QUOTE]Originally posted by Kezman:
[qb] [QUOTE]Originally posted by Ted Maton:
Voor mij is het gewoon simpel, ik heb geen muziek of aanverwant op kantoor.
Het gaat zover dat je zelfs als je een simpele radio hebt staan in je werkruimte hiervoor moet betalen ook al stel je dat je hem niet gebruikt!!
[/QUOTE]je hebt toch een pc met internet huh
daarmee kun je ook alle radiozenders ontvangen
binnenkort een rekening op de mat [/qb][/QUOTE]Ha,Ha, Rich, leuk gevonden, maar goed dat onze "vrienden" van Sena een dergelijk argument niet lanceren...als ze dit bij mij proberen wil ik nog wel een juridisch robbertje gaan vechten...
Immers met een dergelijke stelling zou vrijwel het gehele bedrijfsleven moeten betalen puur door het feit dat deze voorziening aanwezig is of kan zijn op de PC, en de regelwetgeving gaat in dit land wel ver, maar dit is toch denk ik " een brug te ver".
Het gaat in aanvang om het daadwerkelijk gebruik,en omdat een PC de door jou aangegeven mogelijkheid wel bevat wil niet zeggen dat deze ook wordt aangewend.
Een dergelijk faciliteit is gewoon aanwezig op vrijwel elke PC als extra voorziening.
Een radio is een middel wat je echt aanschaft om muziek te luisteren, dus dat is juridisch bepalend, een PC koop je normaal niet aan om specifiek alleen naar muziek te luisteren.
De extra voorziening krijg je erbij, maar dat is juridisch onvoldoende om tot een heffing van de Sena te leiden.

Grz.

Ted.