[QUOTE]Originally posted by _Schalks_:
[qb] Belangrijke aanvulling: Werkgevers zullen waarschijnlijk 1875 per werknemer per jaar meer kwijt zijn. Hierdoor is het niet onwaarschijnlijk dat de Horeca prijzen worden verhoogd!!!!

Ik ben eigenlijk op zoek naar een protest site, maar zover is men nog niet. Zullen we die zelf maar opzetten? Mijn laatste bijdrage om het tij in Nederland te laten keren. [/qb][/QUOTE]Mijn zegen heeft het, de verkiezingen zijn gelukkig niet zo ver weg meer.
Meestal worden er dan nog door de heren in Den Haag "toegiften" aan het volk gedaan in de romeinse trend van , geef het volk brood en spelen dan onstaat er geen oproer.

Misschien moet er maar een nieuwe Pim komen, was het niet altijd met hem eens maar hij vertolkte wel denk ik de gedachtengang van het grootste gedeelte van het volk, oftewel het gros van de belastingbetalers.

Voorlopig zijn de heren weer eens op reces, tja, het is ook vermoeiend elk keer weer nieuwe dingen bedenken om de de burgers van dit land nog meer koopkracht te ontnemen.
En dan hard roepen dat het aan onze schuld is dat de economie zo slecht draait, wij moeten gewoon meer uitgeven, zuuuuuuuuuuucccccccccht,
dan heeft een gemeente het toch makkelijker, kon je geld tekort op je begroting, dan verhoog je toch gewoon de gemeentelijke belastingen..

Grz.

Ted.