[QUOTE]Originally posted by Davey:
[qb] [bemoei mode]
Frankie: waarom niet zelf 200 domeinnamen bedenken en betaalde hosting nemen ? Ik zie de toegevoegde waarde van die partner niet zo. Hosting kost geen drol, als je weet wat je doet in de adult. Voor mij is het geen kostenpost van belang.
Ik zou het lekker in mijn eentje doen.
[/bemoei mode] [/qb][/QUOTE]Het liefste zou ik t ook alleen doen maar het punt is dat hij een eigen server heeft staan waarop verschillende sites al draaien.
Omdat hij zelf een internet bedrijf heeft kost data/hosting hem niks zei die.

Als ik zelf 200 sites zou moeten hosten betaal ik een paar duizend euro in de maand,geld wat ik niet heb.
Hij bied mij de kans om gratis de sites te hosten en mn eigen sponsor materiaal in te vullen voor niks.
Heb met enkele personen contact gehad die hier niks van willen weten omdat deze deal er erg onbetrouwbaar uitziet aangezien de domeinen niet op mijn naam staan.
We hebben besloten een contract op te stellen waarin staat dat hij nooit enige verandering aan mijn promocodes gaat doen en zorg zal dragen dat de sites online staan en domeinen verlengd worden.
Ik hoef enkel wat simpele layouts te maken en een paar banners van moviemaxxx te plaatsen.

Zodra ik zie dat hij straks toch iets veranderd aan die codes dan heeft ie een probleem.

Meer zekerheid dan een contract heb ik niet maar denk dat dit genoeg is zo.
Mocht ik genoeg geld hebben verdiend kan ik altijd nog zelf iets opzetten.