[QUOTE]Originally posted by Rich:
[qb] Schalks, ik vind jouw standpunt niet erg sociaal tegenover de maatschappij en ondeskundig tegenover de poster van dit topic.[/qb][/QUOTE]Dat is dus jouw mening, een antwoord gegeven uit een soort onrechtgevoel, wat er niet is. Ik vindt jouw reactie kort door de bocht en onprofessioneel.

Voorlopig begint een groot aantal starters op deze manier. Als je al weet dat je het eerste jaar weinig/geen inkomsten hebt, waarom dan alle ellende en risico op de hals halen en niet eerst proberen? Zelfs in de krant van vandaag had je kunnen lezen dat het starters makkelijker wordt gemaakt om met behoud van een uitkering een bedrijf te beginnen. Dus bij ontslag zou hij op dat moment zijn bedrijf kunnen starten (met uitkering) Overigens heb je meer last van de uitekringsinstantie dan baat.

En hij is geeneens een uitkeringtrekker, hij werkt en betaald nu belasting voor mensen die met een uitkering aan de gang kunnen. Laat hem dan nu zijn eigen risico een indekken, waar hij jarenlang voor anderen voor heeft betaald.

PS, zo sociaal is deze maatschappij niet. Ik betaal nu het pensioen voor de ouderen EN voor mijzelf. Terwijl er heel veel ouderen zijn die een huis van een paar ton bezitten. Maar de vraag ging niet over de 'sociale' maatschappij.