Hoi

Vanmorgen heb ik contact gehad met diegene en alles word netjes op papier gezet.

Ik maak de sites en heb toegang tot de server om alles te uploaden en te blijven updaten.
Er komt een contract waar alle belangrijke punten in staan in geval dat ik straks alles voor niks heb gedaan.

Traffic en hosting kost hem bijna niks want hij host alle sites zelf.(eigen bedrijf).
Het is gewoon zo dat hij zelf geen tijd heeft om sites te maken/onderhouden en daar heeft die mij voor gevraagd.Het bedrijf zit 200 meter bij mij vandaan dus lekker handig.

Dit aanbod klinkt als een droom die iedere webmaster wel zou willlen denk ik,geen datakosten,hosting en toch geld verdienen.

Hert mooiste is nog dat hij niet 200 verschillende sites wil hebben maar bijv een paar dezelfde layouts waar ik andere content in zet zodat alle sites toch iets anders zijn.
De banners van zn site komen op elke domein weer terug en het voordeel voor mij is dus dat ik ipv 3 sites in een keer naar 200 sites ga waar ik lekker aan kan verdienen.

Als iedere site voor mij straks 200 minuten gaat maken is wel 40000 minuten per maand.

Nogmaals alles word op papier gezet zodat ik geen risico loop dat ik straks niks verdien.

Ik zie wel hoe t gaat lopen maar heb er wel vertrouwen in.

Frank