[QUOTE]Originally posted by _Schalks_:
[qb] Je kan een merk ook zelf deponeren:

"Hoeveel kost het deponeren van een merk?
Het basistarief inclusief het onderzoek (wordt toegestuurd na ongeveer 8 weken) bedraagt ? 240.
Het basistarief inclusief het onderzoek via de versnelde procedure (binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw aanvraag en betaling): ? 388."

Bron: http://www.bmb-bbm.org/nl/pages/index.htm

PS Ted, leuk stukje in de Telegraaf vorige week! [/qb][/QUOTE]Thanks, normaal werk ik altijd liever "in de luwte",krijg met regelmaat verzoeken om mee te werken aan artikelen en programma's van de landelijke pers of TV en radio-omroepen.
Mij antwoord is hier vrijwel altijd nee op omdat de berichtgeving veelal gekleurd is en uit zijn concept wordt getrokken, dit keer heb ik maar over mijn hart gestreken. Over het algemeen weet men mij toch wel te vinden dus voor naamsbekendheid heb ik de pers niet nodig.
Ging me meer om het feit dat de BD de zaak onrechtvaardig behandeld en dan is een dergelijk artikel wel eens nodig om de zaak onder de aandacht te brengen in de hoop dat er praktisch wordt nagedacht i.p.v. alles in regels te verpakken welke niet uitvoerbaar zijn.

Grz.

Ted.