Ga naar de bank en overleg! Jij bent de klant en zij de snotneuzen die jou geld willen hebben.
10 andere banken voor hun als ze niet willen doen wat jij wilt. Dus overleg over de kosten en over de kosten en uitbetalingen via cheques. Ik hoefde nooit op mijn geld te wachten als ik zoiets inleverden. Hoe! Simpel.. Zij verdienen aan jou en hebben jou graag als klant. Maar een andere bank ook. Dus niet naar de bank en een cheque inleveren en zeggen, deze wil ik inleveren en graag geld ontvangen.(Op wachten dus) Maar, zeg ik heb deze cheque.. Hoeveel gaan we berekenen als ik elke week een zooitje inleverd.. (Afdingen dus) En anders gewoon keihard zeggen dat die andere bank goedkoper is..(liegen moet)Jij hebt het geld wat zij graag willen. Tip, babbel is over een dollarrekening als je erg leuk verdient, meer zeg ik niet.
De bank discrimineerd nooit zowel zwart als wit is welkom.. Dat laatste heb ik helaas niet maar heb ooit wel is voor de gein op de bluf de rabobank uitgehoord en ze hebben allerlei manieren.

Incredibile ! Super penetrazioni