[QUOTE]Originally posted by Fonz:
[qb] [QUOTE][qb]Thanks, kwas er zojuist ook al achter gekomen.
Het zou beter zijn dat de sponsors ook op het bankafschrift erbij zouden zetten welk programma het is :toppie:

greetzzz justme[/qb][/QUOTE]Sommige webmasters hebben niet graag dat er een adult-related adres op hun uitreksel komt omdat hun vrouw/moeder/kinderen/tuinkabouter niets afweten van adult-business. Vandaar dat de meeste webmaster programmas enkel hun officiele bedrijfsnaam gebruiken.

Greetz,
Fonz [/qb][/QUOTE]Nee maar je zou op zijn minst wel op t bankafschrift iets bij kunnen zetten dat het van partnerprogr. klikeuro afkomt of zo. Dit doet partnerklicks en diverse andere partijen ook. Kies anders een andere algemenere naam zoals Pcl bijv. die gebruiken ook een andere naam op de rekening, maar er staat ook bij dat het van PCl af komt. Al zet je er bijv. maar bij "Escash" dan weet je al voldoende. Kijk er zijn nu tegenwoordig zoveel aanbieders dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als iedereen nu ook nog eens een andere naam gaat gebruiken op de bankafschriften dan dat er op de factuur staat, dan wordt het wel een erg wazige zaak.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het anoniem moet blijven, maar zet dan dezelfde naam ook op de factuur erbij die je op je op het bankafschrit zet, dan kun je er tenminste nog uitkomen. Niet als er op de factuur E-sexcash staat en op het bankafschrift DD internet services, hoe moet ik er dan van afleiden van waar het van afkomt . En zeker al niet als je geen factuur hebt gekregen.

Gelukkig zijn er veel partijen die er wel rekening mee gehouden hebben, zoals bijv. Mr cash, cashmaster, bill2000, enz. ( piep, sorry hoor )

Sorry als deze reactie een beetje bot en hard overkomt, maar ik zie t nu eenmaal zo.
Ik moet van dit leven en ik kan geen rekening houden met mensen die dit als hobby doen om enkele eurootjes per maand bij te verdienen.
Dit wil niet zeggen dat ik deze mensen dit misgun, absoluut niet, maar je zegt toch ook niet ik betaal het wel zwart uit omdat papie of mamie er anders achter gaat komen?

greetz justme