[QUOTE]Originally posted by YaYoh:
[qb] [QUOTE]Originally posted by Rayman:
[qb] hoi,
dit is echt erg denk je nog dat je de mensen zonder BTW Nummer onderhoud ik ga gaan werken en doe dit als hobby ik wist niet dat je al moest een BTW nummer hebben om je hobby uit te oefenen

dat is nieuw voormij dus ik ga ook gewoon gaan werken dus je moet mij zeker niet onderhouden ik kan dat zelf wel
Grtz,
Nico [/qb][/QUOTE]Leer jij eerst maar lezen en schrijven. [/qb][/QUOTE]Yayoh je wordt echt steeds vervelender man. Ik heb niks tegen je persoonlijk maar wel de manier waarop jij denkt dat je collegas volgens jou zouden motten werken. Ieder zijn eigen werk methode

En ieder zijn mening over het wel of niet hebben van een btw nummer of dat ie dit naast zijn werk er bij mot doen. Die opmerking dat ie maar eerst nederlands mot leren, getuigd toch wel van de intelegentie in je replies.... OOIT WEL EENS VAN DYSLEXIE GEHOORD????? je bent echt een pest pleuris ventje aan het worden man. had ik van jou niet verwacht.
En eerlijk ik heb nog liever 10 sidjes hier rondlopen als 1 yayoh. En begin nou niet gelijk weer van wie ben je dan en dit en dat. Lees je fucked up replies een keertje. Iedereen die geen btw-nummer heb mot maar een krantewijk nemen. YEAH RIGHT