Waarschijnlijk bedoel je de bijlages oftewel de balans & verliesrekening van het bedrijf.Hoewel er ondernemers zijn welke zelf over voldoende kennis beschikken om deze taak uit te voeren is het over het algemeen verstandig dit door een deskundige te laten verzorgen.Temeer daar hier naar ik begrijp sprake is van een V.O.F en er dus fiscaal aan een aantal voorwaardens dient te worden voldaan om door de BD inderdaad als V.O.F. te worden aangemerkt.Het b.v. inschrijven bij de KVK als V.O.F is niet voldoende voor de BD om inderdaad als V.O.F. te worden aangemerkt.Bovendien komen er bij het opstellen van de zg. jaarrekening ook nog andere zaken aan de orde, zoals de eventuele BTW verplichtingen en ofdat de BTW wel aansluit aan het einde van het jaar, zijn er investeringen gedaan, en zoja kom je in aanmerking voor investeringsaftrek etc. etc.
Uit je vraag is mij niet duidelijk ofdat de administratie al verwerkt is, m.a.w. is er al een overzicht van de omzetten en kosten en wel dusdanig dat een eventuele adviseur (of misschien een goede kennis met kennis van zaken) op basis hiervan een jaarrekening kan opstellen.

Mocht je vragen hebben dan kun je altijd vrijblijvend kontakt met me opnemen.

Gr..

Ted