Hoe erg kunnen ze zijn!!
samen gevat wat vooraf:
Ooit vroeger een keer een freehosting account gehad,
heb dit laten leggen, en vorigjaar jan2002 opgezegt, in sept2002 nogmaals een bevestiging gestuurd,
toen kreeg ik in nov een faktuur waar ik het niet mee eens was... aangezien ik al in jan daarvoor het account had opgezegt, volgens ladot heb ik alleen de domeinnaam opgezegt, en staat het account daarvan los, en moet je dit apart opzeggen, na heeeeeel veeeel geruzie, uit eindelijk om van het gezeur af te zijn, toch maar die 100 eur betaald,
Maar ik krijg maar geen bevestiging dat mijn account nu daadwerkelijk is opgezegt, dus in maart een fax gestuurd, waarin ik nogmaals vraag om een bevestiging van het opzeggen, krijg hier geen antwoord op en op mijn e-mail reageren ze niet, telefonische helpdesk a tig euro per minuut en meer al 20min in de wacht wordt gewoon meermaals de hoorn op de haak gegooit als ze weten wie ik ben
In augustus dit jaar 2x een Fax gestuurd, ik kan hiervan zo een uitdraai maken uit mijn fax waarin staat dat de faxen zijn verstuurd...
geen enkele reactie hierop, ook nog steeds niet op mijn e-mail
Nu krijg ik ineens opnieuw een faktuur binnen van 2004 ???? ik ga deze echt niet betalen, maak al meer als 2jaar geen gebruik meer van hun diensten
kan niet eens wat mijn pakket is al 2jaar onbereikbaar omdat ik mijn domein heb verhuist...
dit was wel snel gedaan
Volgen Ladot, hebben ze geen enkele fax van mij gehad, en ook geen brief
de opzeggings brief was niet aangetekend, maar ik heb in een reactie via e-mail van hun wel staan dat ze de brief hebben ontvangen zie onderstaande een stukje van een mailtje van hun aan mij:
-----------------
----- Original Message -----
From: Finance Ladot - An Active ISP Company
To: 'Rob'
Sent: Monday, December 09, 2002 4:24 PM
Subject: RE: faktuur
Goedemiddag,
De factuur is van oktober. De opheffing is door ons ontvangen, echter is dit te laat omdat u een schriftelijk opzegtermijn heeft van 3 maanden,
De factuur blijft dus open staan,
Met vriendelijke groet,
Ladot Nederland B.V./Active ISP B.V.
Jessica Piek
Supervisor Customer Services
-----------------------------------------------
hierboven geven ze aan dat ze mijn brief hebben ontvangen...
echter weten hen zogenaamd niks van deze mail af??? maar ik heb deze uiteraard wel bewaard
in hoeverre is een fax+faxbevestiging welke ik uit mijn fax kan halen nu geldig????
hieronder nog een stukje van de e-mail wisseling:
-------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
Helaas zijn wij niet in het bezit van een opzegging voor uw diensten.
Derhalve dient u de vordering in zijn geheel te voldoen.
Met vriendelijke groet,
Ladot - An Active ISP Company
Ellen Kloosterman
Arendstraat 29, Rotorgebouw
Postbus 317
1200 AH Hilversum
The Netherlands
Tel: 0900 2266666 (? 0,30 p/m)
Fax: 035 7736991
Contact: contactformulier
Website: <>
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Rob [mailto:rob@sauvangsjo.demon.nl]
Verzonden: zondag 28 september 2003 10:47
Aan: Finance Ladot - An Active ISP Company
Onderwerp: Re: faktuur
Waarom krijg ik nu na 2 Faxen, en een brief waarin ik vraag om bevestiging van het opzeggen van mijn account geen enkele bevestiging?????
ook op e-mail reageren jullie niet????
Ik heb in iedergeval aan al mijn verplichtingen voldaan, door mijn account ruim, dit wil zeggen meer als een jaar van te voren schriftelijk op te zeggen, en dit 2x per fax, en nog eens 1x per brief te bevestigen..
vriendelijke groet R Sauvangsjo
----- Original Message -----
From: Finance Ladot - An Active ISP Company
To: 'Rob'
Sent: Friday, January 10, 2003 4:37 PM
Subject: RE: faktuur
Geachte heer,
Onderstaand (nogmaals het antwoord) :
Goedemiddag,
De domeinnaam staat niet bij ons geregistreerd dus kunt u er bij ons geen gebruik van gaan maken.....
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd, verblijven wij.
Met vriendelijke groet,
Ellen Kloosterman.
Ladot Nederland BV / Active ISP Services BV.
Afdeling Finance.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Rob [mailto:rob@sauvangsjo.demon.nl]
Verzonden: Friday, December 27, 2002 11:55 AM
Aan: Finance Ladot - An Active ISP Company
Onderwerp: Re: faktuur
Urgentie: Hoog
Ik heb nu tot op heden nog geen antwoord op mijn vraag...
----- Original Message -----
From: Finance Ladot - An Active ISP Company
To: 'Rob'
Sent: Tuesday, December 10, 2002 5:24 PM
Subject: RE: faktuur
Goedemiddag,
De domeinnaam staat niet bij ons geregistreerd dus kunt u er bij ons geen gebruik van gaan maken.....
De factuur dient in zijn geheel voldaan te worden omdat u het pakket niet op tijd heeft opgeheven,
Met vriendelijke groet,
Ladot Nederland B.V./Active ISP B.V.
Jessica Piek
Supervisor Customer Services
Postbus 317
1200 AH Hilversum
Customer Services: 0900-2266666 of 0900-ladotinfo (30 ct p.m.)
Sales: 0800-2266666
Fax: 035-7736991
E-mail:
Website:
-----Original Message-----
From: Rob [mailto:rob@sauvangsjo.demon.nl]
Sent: Tuesday, December 10, 2002 5:30 PM
To: Finance Ladot - An Active ISP Company
Subject: Re: faktuur
Dat weet ik, is nl mijn eigen ded. server
maar ik wil best betalen voor het pakket als ik er niet onderuit kom, maar dan wil ik er natuurlijk wel gebruik van kunnen maken,
die gegevens wil ik hebben,
----- Original Message -----
From: Finance Ladot - An Active ISP Company
To: 'Rob'
Sent: Tuesday, December 10, 2002 5:12 PM
Subject: RE: faktuur
Goedemiddag,
Ik zie het,
De domeinnaam is op 10 oktober verhuisd naar een andere provider, zie onderstaand:
blah blah blah