Tegenwoordig worden de gegevens van de diverse uitkeringsinstanties en de Belastingdienst digitaal gematched. Ik ben zelf bijstandsconsulent voor daklozen en woonwagenbewonders en je wil niet weten hoeveel mensen bij mij tegen de lamp zijn gelopen op die manier.

...waren altijd wel leuke dingen: mijnheer, hoe zit het met het solliciteren? Ach mijnheer, dat lukt niet, ben zo Zwak Ziek&Misselijk dat ik echt niet kan werken. Goh, das inderdaad lastig dan, maar hoe verklaart u het dan dat ik hier loonbewijzen heb van uitzendbureau X waarop staat dat u tigduizend euro heeft verdiend de afgelopen jaren?

Maar om terug te komen op je vraag: je hebt een uitkering. Je bent nu afgekeurd, dus je zal vast wel recht hebben op die uitkering. Bij die uitkering hoort de verplichting dat je inkomsten opgeeft. Doe je dat niet, dan pleeg je fraude, simpel zat.
In feite geef je zelf al aan dat je kan werken, je kan immers ook je sites onderhouden, dus zou je ook (aangepast?) werk kunnen doen toch?

Ik zou gewoon open kaart spelen. Waarom? Omdat je kan verzoeken om een REA-keuring. Dan wordt je aangemerkt als arbeidsgehandicapte en kan je cursussen volgen voor niets die normaal tigduizend euro kosten. Denk aan MCSE, Webdesign, de hele teringzooi. Eventueel middenstands? Blijf je daarentegen de boel flessen en loop je tegen de lamp, dan krijg je helemaal niets meer en kan je die leuke extraatjes ook vergeten.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Wil je meer weten, contact me dan maar ff op icq. Heb veel te maken met WAO enzo.

BELANGRIJK!!!
Als je wordt afgeschat (dwz dat je minder dan 15% arbeidsongeschikt wordt en dus je WAO verliest) heb je recht op WW!!!!! Aanvragen dus!!!!!

Meer ideeen dan tijd...