ik had een klant welke gratis hosting had bij mij, maar welke een maand terug graag de domeinnaam op eigennaam wilde hebben...
dit kan uiteraard, en ik verkoop de naam dan normaal gesproken, voor een bedrag tergrootte van het hosting bedrag wat deze site gebruikt, de site gebruikt ca 12gig en ik vroeg dus 375Eur voor de domeinnaam.
Eerst vond de persoon dit te duur en wilde pingelen, maar hier houd ik niet van, en uiteraard is hij wel akkoord gegaan, en ik heb hem een faktuur gestuurd.... na het versturen vd faktuur hoor ik niets meer, vult ook de verhuizings papieren ect niet in, en begrijp uit zijn reactie, dat hij het alsnog te duur vond, en verder wilde met de gratis hosting...
Dit is nu een 3 weken geleden, en wat blijkt, nu krijg ik ineens dat hoertje aan de telefoon, welke met veel moeite mijn nummer heeft achterhaalt, doordat ze bestolen en bedrogen is door haar pooier, welke ook de site onderhield
Zij had hem ook al die 375 Eur ex btw betaald voor het domein, en was volledig in de veronderstelling dat de naam nu op zijn naam stond, nu eist hij ineens alle rechten ect ect, en is dit op een rechtzaak aan het uitlopen
nu is dit een heel verhaal voor een eigelijk kleine vraag... en de vraag is

Ik heb hem een Faktuur gestuurd, met daarin de verkoop van de naam, nu wil ik deze verkoop staken, aangezien bovenstaande punten, en dus niet de naam aan hem, maar aan haar zelf verkopen
de site zelf is inmiddels offline gehaald uiteraard,
Maar hoe kan ik dit faktuur ongeldig maken??? voordat hij straks ineens het bedrag betaald en dus de naam op eist? ik wil nl de naam ff in mijn beheer houden, tot dat er duidelijkheid is over hoe en wat................

Remote Access 2.02+