Nou ik wil hier even op reageren, pak het aub niet persoonlijk op maar ik heb hier een mening over.
Je profileert je eigen als een bedrijf en je biedt diensten aan. Maar je staat niet ingeschreven bij de kvk en je betaald geen belasting.
Daardoor kun je de prijzen heel laag houden tegenover de concurentie. Dit is natuurlijk oneerlijke concurentie en ik noem dat broodroof.
Wat mij betreft mogen ze deze mannetjes keihard aanpakken en een flinke som voorschot laten betalen.
Als je voor jezelf wilt beginnen ok, maar doe het dan zoals het hoort, ik ben niet vies van concurentie maar ik baal ervan dat er steeds meer van dit soort broodrovers bijkomen in de markt.
Een citaat van jou website
"ERDesign is een bedrijf die zich bezig houdt met alles op het gebied van internet.
Wij maken het mogelijk om voor relatief lage kosten een complete internet oplossing voor u te realiseren."
Het zou wat anders zijn als er zou staan
" Hoi ik ben remco en in ijn vrije tijd bouw ik websites, en tegen een redelijke vergoeding kan ik ook uw website maken. Eventueel kan ik ook uw website hosten."
Maar wat je nu doet kan niet vindt ik, maar dat is mijn mening. En nogmaals dit is niet persoonlijk bedoeld en puur mijn mening.
Je website ziet er trouwens netjes uit.