[Linked Image]
Adultwebmaster v2.0

Zoals jullie allemaal wel hebben meegekregen is er in de adultindustrie veel gebeurd de afgelopen maanden. Veel bedrijven zijn gestopt met het aanbieden van adult datingproducten en er zijn bedrijven die volledig van de aardbodem verdwenen zijn. Ook aan adultwebmaster.nl zou een einde komen, echter hebben wij daar een stokje voor gestoken.

Kaboom is 18 jaar geleden dit forum gestart en door zijn grote toewijding en enthousiasme is adultwebmaster.nl uitgegroeid tot het grootste adult webmaster forum in Nederland en België. Uiteraard zijn we van plan om verder uit te breiden.

Wie zijn wij?

Jullie zullen je vast wel afvragen, wie zijn wij? Ik zal beginnen om mijzelf voor te stellen, mijn naam is Mark, aangenaam! Ik voer de dagelijkse managementwerkzaamheden uit voor Xyberwise B.V. en vanaf heden zal ik een deel van het beheer op adultwebmaster.nl op mij gaan nemen.

Wat dit inhoud?

Ik ga ervoor zorgen dat de deels verouderde content op dit forum vernieuwd wordt. Nieuwere marketingtechnieken en de daarbij horende partners zullen toegevoegd worden op adultwebmaster.nl. Veel webmasters blijven hangen bij oude programma's, waarbij innovatie ontbreekt. Mede doordat het ontbreekt aan goede partners op dit forum, krijgen veel leden de indruk dat er weinig geld te verdienen is in de adultindustrie.

Dit is gelukkig verre van het geval. Ik kan uit ervaring vertellen dat de industrie nog nooit zo groot is geweest als nu en dat jij nu juist de kans hebt om veel geld te verdienen. Met behulp van de nieuwe partners op dit forum kunnen jullie er zeker van zijn dat jullie met de juiste inzet een topinkomen zullen bereiken.

Wij hopen er een groot succes van te kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Mark