|
Re: Let op BTW verhoging per 01-10-2012
[Re: Ted Maton]
08-09-2012 05:24
08-09-2012 05:24
|
_Schalks_
webster meeting
|
webster meeting
Zuid-Amerika
|
Ik denk dat het in het vervolg gewoon 21% wordt in plaats van 19%. Kan mijn boekhouder dat weer gaan instellen in Exact (of ik moet het zelf uitpluizen). Daar gaan de eerste uurtjes dus alweer $$$
Verder heeft DialXS al laten weten dat de tariefen voor telefoon/mobiel wettelijk bepaald zijn en dat je dus minder inkomsten krijgt.
Ik vindt dit een belachelijke maatregel en je hoort en er geen enkele partij meer over. Ze verwijzgen het, maar we weten dat we gnaaid zijn. 4 miljard extra krijgt de overheid hierdoor binnen, dat moet toch ergens vandaan komen.
Ze hadden beter de bestaande hypotheek rente aftrek van 10 jaar en ouder kunnen aanpakken. Die hebben het meeste van de hypotheekaftrek geprofiteerd en ook van de stijgende huizenprijs. En dat terwijl de huidige generatie er naar kan fluiten. (inderdaad, ik heb geen hypotheek, ik praat naar mijn eigen straatje)
Zometeen krijg je ook pas je AOW premies terug van je 67ste, de meeste mensen die ik ken hebben de 60 geeneens gehaald. Laat staan dat ik iemand zie werken op die leeftijd. Maar wat je ook gaat stemmen, je kan alleen maar meer betalen. Je moet zelf voor meer inkomsten zorgen, op de overheid hoef je niet te rekenen, dat is een rupsje nooit genoeg.
Laatst bewerkt door _Schalks_; 08-09-2012 05:29.
|
|
|
|
|
|