nee het hoefd niet perse op verkocht product, maar dit is bij een normaal bedrijf wel de meest voorkomende volgorden.

Ik ben uitgenodigd als ondernmer bij een informatieavond van de bekastingdienst (BD), daar heb ik de zaak met inkomende facturen in onregelmatige volgorden voorgelegd. Hun antwoord was simpel. Als bedrijf stuur je facturen in oplopende volgorden uit naar je klanten.bv. vpcs en hollandcash huren ruimte op onze websites en daarvoor moeten wij hun fatureren. Nu is het voor de BD een onoverzichtelijke en niet duidelijk gerangschikte volgorden en ga dat maar eens uitleggen.

Misschien leg im het niet helemaal goed uit, maar ook mijn administrie kantoor snapt niets van deze in komende (debit facturen die eigelijk kredit moeten zijn, maar oke het is zo.

Oke maar hoe, op welke volgorden nummeren julie dan je faturen??

Quote:

"Nu heeft de belastingdienst aangegeven dat alle facturen op volgorden van verkocht product moeten worden gerangschikt."

Hebben ze dit echt letterlijk tegen je gezegd of staat dit ergens op een site?