Quote:

[Off-Toppic]

Ik heb dan veelal op het moment niet zo veel aan Ted's adviesen, omdat ik niet in Nederland woon, maar petje af voor Ted, elke keer toch netjes een uitleg van hoge kwaliteit.

[/Off-Toppic]

Renaldo,

Bedankt, tja, elk land heeft zo zijn eigen regels, wat dat betreft is er nog geen echt sprake van eenheid binnen europa.. om alle Nederlandse regels te begrijpen en nog soms moeizamer deze begrijpelijk uit te leggen aan een client dat is soms al een opgave, zoals de christenen onder ons soms stellen, "De wegen van De Heer zijn ondoorgrondelijk", heb ik wel eens het gevoel dat die van de belastingdienst soms aardig in de buurt komen.

Wat wij wel eens op kantoor stellen , als er weer eens een regel bedacht wordt waarvan de werkwijze en achterliggende gedachte moeilijk is toe te lichten, dit hadden ze een huisvrouw moeten laten bedenken, dat was het simpel en direkt geweest.. tja, praktijk en simpele toepassingen of een ambtenaar op hoog nivo met weinig gevoel of binding met "de werkvloer"dat wil nog wel eens botsen.

enfin, nogmaals bedankt en succes met de wetgeving van het land waar je onder valt...

grz.

Ted Maton

Laatst bewerkt door Ted Maton; 17-11-2007 16:07.