Quote:
Hoi allemaal,
Na een aantal jaren met plezier bij de Rabobank gebankierd te hebben loop ik nu tegen een vervelend probleem aan.
Door een fout van mijn boekhouder is het zakelijke verzekeringspakket opgezegd bij deze bank. Dit wilde ik gaan herstellen bij de bank , maar toen kwamen ze met de melding dat ze geen zaken wilden doen met bedrijven uit de erotische branche.
Na wat research bij de 'Commissie Ethiek' van deze bank en navraag bij leveranciers kwam ik erachter dat dit eigenlijk geen probleem hoeft te vormen.
Hierna kwamen ze met het smoesje dat het lokale beleid zo is en dat ze me vriendelijk adviseren om toch naar een andere bank uit te gaan kijken...........
Wie heeft dezelfde ervaringen en wie heeft een tip voor een goede bank ?
gr.
Hans
Helaas in de praktijk is geen enkele bank genegen zaken te doen met bedrijven in de sexbrache en daar worden de adultbedrijven in de e-commerce maar gemakshalve gelijk mee gesteld.
Ik heb er al meer voor gewaarschuwd op het forum, zorg voor een discrete naamstelling, omschrijving van de werkzaamheden en dit is ook voor toepassing voor de omschrijving bij de KvK.
Je kunt het bij een andere bank proberen of bij de postbank.(deze laatste instelling doet over het algemeen niet echt moeilijk)
Tja, de waarheid vertellen kan helaas in dit soort gevallen tegen je gebruikt worden, ik weet het is hypocriet maar het is helaas de "harde" waarheid.
Succes,,,
Ted.
Laatst bewerkt door Ted Maton; 23-04-2006 20:11.