[QUOTE]Originally posted by Noedels:
[qb] jaarverslag? man ik maak slechts sexsites hoor!
en hij is inderdaad goedkoop. dit vanwege het feit dat ik een startende onderneming ben, dus doet hij het xtra goedkoop.
verder doet hij gewoon elk kwartaal mijn aangiftes enzo. [/qb][/QUOTE]Nou noedels, dan wens ik je suc6 bij je eerste controle, want volgens ik weet dien je dus wel degelijk een jaarverslag te hebben, ondanks dat je startende bent en ondanks dat je maar sexsites maakt.
Iedere ondernemer dient namelijk een jaarverslag te kunnen overleggen aan de belastingdienst. Of je nu in de sexbizz zit of je in opdracht maakt doet er niet toe.
Als jij aftrekposten hebt, o.a. software, kantoorbenodigdheden, hardware enz. en je voerd die op op afschrijving van bijv. (hardware 3 jaar) software 1 jaar dient dat wel degelijk in een jaarverslag te staan.
Daar komt namelijk ook winst en verlies uit onderneming, liquiditeitsmiddelen enz. in te staan.
Ik zou toch maar eens een goede boekhouder gaan zoeken die
Echt verstand van zaken heeft

, want volgens ik je hoor kan ie dan wel goedkoop zijn, maar hij weet de helft niet eens.
greeetzzz justme
ps. is maar een advies hoor, als je zo wil doorgaan en mij prima, maar ik denk dat je dan toch eens tegen de lamp loopt