Ben ik de enige die problemen met de facturen van bill2k heeft?
Alles wordt netjes betaald maar kan nergens de facturering na januari 2008 vinden. Bellen en mailen heeft geen enkele zin omdat er niet op gereageerd wordt.
Had een paar maanden geleden een paar bellers gehad. Krijgen we uitbetaald, maar een factuur nergens terug te vinden. Hier nog achter aan gemaild naar meerdere adressen. Maar een antwoord nooit mogen ontvangen net als de factuur.
fuck you, fuck them, fuck your mother, fuck your sister, fuck your father, fuck come on...
Klopt hier het zelfde en heb zelfs geprobeerd via een ander mail adres want de heren van bill2000 zijn wel heel hard bezig om overal harde linkjes te ruilen met webmasters waar ze weer een ander mail adres voor gebruiken maar daar reageren ze ook niet op
Laatst bewerkt door Vochtige Kutjes; 17-08-2008 19:45.
Hier hetzelfde probleem elke maand wel betalingen (doordat er nog wat ergens wat b2k promomateriaal ergens staat) maar geen factuur. Het vermelde telefoon nummer op de website is buiten gebruik en op e mail wordt niet gereageert.
Even een gekke vraag hoor, misschien. Maar B2K betaald nog wel uit, maar facturen worden er niet meer verstrekt. Kan dit een probleem op leveren voor jullie bij de jaarlijkse blauwe dagen, of kan je gewoon aangeven : "bedrijf heeft achterstallig onderhoud" ? Is maar gewoon een vraag, waar ik wel eens benieuwd naar ben, omdat je alles dient te kunnen verantwoorden. (Maar is voor mij niet van tpepassing)
mijn boekhouder heeft mij ooit gezegt. Indien je echt geen factuur kunt vinden. Maak er zelf 1, dat domme papiertje moet er gewoon zijn, verder kijken ze niet echt hoe die eruit ziet of whatever. zoek gewoon even alle bedrijfs informatie op van het bedrijf in kwestie en klaar is kees.
Dari wat jij zegt kan natuurlijk niet. Je mag geen factuur na gaan maken. Het kan toch ook veel simpeler! Je maakt gewoon op je eigen broefpapier een factuur gericht aan bill2000. Klaar is piet
De ontvangen bedragen boeken als omzet, eventueel memo toevoegen voor de boekhouder dat er geen creditfaktuur is ontvangen, dit is al sinds een aantal maanden een bekend probleem bij de ontvangsten van bill2000, in ieder geval de ontvangsten als omzet verantwoorden in de administratie, dan heb je met "oom fiscus" geen problemen.
De bedragen gaan ook als omzet de boeken in, maar het is enorm vervelend dat ik steeds tegen m`n accountant moet zeggen dat ik weer eens missende facturen heb.
Formeel dient men een faktuur als ondernemer uit te reiken, daarnaast zijn er promotors met en zonder een BTW-nummer, dus een inspecteur wilt altijd een faktuur zien en het gegeven ofdat er wel of geen BTW is uitbetaald, vervolgens kan hij ook nog controleren ofdat aan degene die met BTW heeft uitbetaald gekregen dat het desbetreffende BTW-nummer actief is of uberhaupt bestaat.