Tja politiek :-(
Na ik voel me toch al amper een nederlander ondanks dat mijn familie hier al zeker meer dan 10 generaties zit.
Als ze zo doorgaan, peer ik hem wel naar het buiteland. (idee heb ik toch al een beetje, nu nog eve geld sparen om een huisje te bouwen daar).
Vanuit daar lekker een paar euro's verdienen in je strandstoel, en gaan met die banaan
Ben genoeg geplukt, tijd om eens te ontvangen

Daarnaast geven we dit land toch weg aan een paar gelovige, dus sorry, maar oppleuren met die zooi!

Nee ik ga wel lekker naar suriname toe dan, een maat van me heeft er ook al een zeer mooi huis gebouwd in onze eigen NL wijk

Hun zijn degene die te weinig in hun leven gewerkt hebben.
Dat lossen ze toch echt maar MOOI zelf op!
Maar nee, wij moeten maar langer doorwerken voor hun, en ook nog eens voor ze betalen.
Na sorry hoor, maar daar pas ik echt voor.
Dat volk (ja ik weet dat ik het over me ouders, opa en oma heb) moet zelf eens leren hun verantwoordelijkheden te dragen ipv alles maar voor hun kinderen achter te laten.
Net als de klimaatsproblemen.
Praat met een oudere, en je krijgt het antwoord: Ach (boeie) dat maken wij toch niet meer mee.
Mag ik eve hopen dat het het laatste word dat ze mee gaan maken..... dan zijn we in 1 klap van al dat gezeik af. Kom maarop met die vloedgolf dus.
Misschien dat we dan eens leren onze verantwoording te nemen voor onze kinderen.
Want tot op heden hebben we daar echt volop SCHIJT aan.
En dat is toch echt de reden waarom ik geen kinderen wil.
Lekkere toekomst bied je je kind, dat zal moeten gaan vechten om een brood straks omdat dat 50 euro kost aangezien wij weer zo nodig op granen moeten rijden.
En zo kennen we nog wel een uur doorgaan.
Nee ik zie het zeer zomber in voor jullie kids!
Verwacht in elk geval niet dat ze ook allemaal 80 gaan worden