Home

camcheck

Geplaatst door: jamo

camcheck - 03-04-2006 22:19

Zouden jullie eens kunnen kijken of de volgende cams een normale laad tijd hebben? Zit er over te denken ze op een aantal sites te zetten.
De site van sexybills zelf was echter al traag, en bij mij de promotools ook.

klik hier

Alvast bedankt!
Jamo
Geplaatst door: potjesex

Re: camcheck - 03-04-2006 22:55

hoi bij mij als ik klik duurt het een seconde of 3 blank en dan laad tie alles tegelijk in
Geplaatst door: potjesex

Re: camcheck - 03-04-2006 22:57

heb nu nog een paar keer gekeken maar laad nu toch gewoon snel in hoor
Geplaatst door: Sjakie

Re: camcheck - 03-04-2006 23:11

eerst duurde het circa 45 seconde.

nu krijg ik; "De pagina kan niet worden weergegeven."
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 04-04-2006 07:34

Op mn normale verbinding doet 'ie 't goed, maar als ik 'em afknijp naar een gemiddelde huis-tuin-en-keuken-verbinding is 'ie traag...

De CODEC is van amateurskwaliteit, waardoor je nooit weet hoe het er bij iemand uit komt te zien. Daarnaast zorgt het slechte proggen van ze, voor een laadtijd van likmnversje.
Geplaatst door: jamo

Re: camcheck - 04-04-2006 08:54

hmm uitbetaling is dus idd niet alles, haha
Nog meer mensen hetzelfde?
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 04-04-2006 08:58

Ik ontving het mailtje gisteren ook, en ze hadden h??l even mijn aandacht...
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 04-04-2006 12:08

De tools zijn van lage kwaliteit, de tools zijn traag en kennelijk zijn er zeer weinig of geen performer-checks.
Bedenk goed of je je potenti?le klanten dit wilt aandoen! Een hogere uitbetaling per minuut icm een lage conversie betekend alsnog een lage omzet.

klik op de url's en bekijk de leeftijden:
- url naar inbelscherm 1
- url naar inbelscherm 2
- url naar inbelscherm 3

Daarnaast staat bijna bij elke performer alleen de taal 'English' waardoor een Hollander/Belg al geen zin meer heeft... (geile mannen denken weinig na, dus Engels spreken hebben ze al helemaal geen zin in)
Geplaatst door: jamo

Re: camcheck - 04-04-2006 15:05

[QUOTE]Originally posted by awm_rich:
[qb] De tools zijn van lage kwaliteit, de tools zijn traag en kennelijk zijn er zeer weinig of geen performer-checks.
Bedenk goed of je je potenti?le klanten dit wilt aandoen! Een hogere uitbetaling per minuut icm een lage conversie betekend alsnog een lage omzet.

klik op de url's en bekijk de leeftijden:
- url naar inbelscherm 1
- url naar inbelscherm 2
- url naar inbelscherm 3

Daarnaast staat bijna bij elke performer alleen de taal 'English' waardoor een Hollander/Belg al geen zin meer heeft... (geile mannen denken weinig na, dus Engels spreken hebben ze al helemaal geen zin in) [/qb][/QUOTE]Jep ik ga ze ook maar niet gebruiken.
In het verleden al eens geprobeerd, en toen beviel het ook al niet...
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 04-04-2006 16:07

Volgens mij lezen ze mee, want ze zijn het hard aan 't aanpassen...

Rustig maar hoor jongens, ik heb nog wel tientallen punten waarom ik niet voor SB kies
Geplaatst door: CyberP

Re: camcheck - 05-04-2006 23:05

Gooi die andere tien punten eens in de groep zou ik zeggen ben er wel benieuwd naar, in de eerste paar punten kan ik je helemaal gelijk geven
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 06-04-2006 07:11

1) alle profielen zijn zo goed als leeg
2) het contactformulier voor de Engelstaligen???
3) pagina valt buiten het bereik van 1024*768
4) veel foto's van de performers passen niet netjes in het daarvoor bestemde schermpje
5) SE-spamming
6) AV's: "Deze site is ontworpen voor Internet Explorer 5.5 en hoger. We zijn niet verantwoordelijk als deze site niet werkt via andere browsers."
7) open "U ontvangt 5 SMSen" en "Hierop ontvangt u 6 SMSen" op dezelfde pagina...
8) inbellen kost 80 ct p/min, via sms +150 ct p/min
9) recht onderin stunten ze met 50 uur gratis cammen, terwijl men hier weer 30 min kan winnen
10) vreemde redirects op allerlei plaatsen, ingestelde taal wordt niet goed onthouden over alle pagina's, tools om de promo te maken doen vreemd...

En hier heb ik nog geen 2 minuten naar 'gezocht'.
Als je gaat voor kwaliteit, gaat hun hele systeem er onderuit... Alleen al dat 'webmasters verdien geld met cams' openlijk op de bezoekerspagina staat is al een slecht teken.

Maar goed, iedereen z'n voorkeur...
Het is mijn mening, en ik heb 'em goed kunnen onderbouwen dacht ik zo.

Oh ja, 'ze' lezen mee, dus het kan zijn dat tegen de tijd dat je dit leest, enkele bovenstaande punten gecorrigeerd zijn
Geplaatst door: Pierre

Re: camcheck - 07-04-2006 09:48

[QUOTE]Originally posted by awm_rich:
[qb] 1) alle profielen zijn zo goed als leeg
2) het contactformulier voor de Engelstaligen???
3) pagina valt buiten het bereik van 1024*768
4) veel foto's van de performers passen niet netjes in het daarvoor bestemde schermpje
5) SE-spamming
6) AV's: "Deze site is ontworpen voor Internet Explorer 5.5 en hoger. We zijn niet verantwoordelijk als deze site niet werkt via andere browsers."
7) open "U ontvangt 5 SMSen" en "Hierop ontvangt u 6 SMSen" op dezelfde pagina...
8) inbellen kost 80 ct p/min, via sms +150 ct p/min
9) recht onderin stunten ze met 50 uur gratis cammen, terwijl men hier weer 30 min kan winnen
10) vreemde redirects op allerlei plaatsen, ingestelde taal wordt niet goed onthouden over alle pagina's, tools om de promo te maken doen vreemd...

En hier heb ik nog geen 2 minuten naar 'gezocht'.
Als je gaat voor kwaliteit, gaat hun hele systeem er onderuit... Alleen al dat 'webmasters verdien geld met cams' openlijk op de bezoekerspagina staat is al een slecht teken.

Maar goed, iedereen z'n voorkeur...
Het is mijn mening, en ik heb 'em goed kunnen onderbouwen dacht ik zo.

Oh ja, 'ze' lezen mee, dus het kan zijn dat tegen de tijd dat je dit leest, enkele bovenstaande punten gecorrigeerd zijn [/qb][/QUOTE]En hier zijn we met de correcties

Nee, wij staan steeds open voor feedback en ik ben blij dat er een aantal punten zijn opgesomd waar wij ook iets aan kunnen doen. We zullen hier zeker werk van maken om de website te blijven verbeteren.

Toch zijn er ook enkele dingen die ik wel wil nuanceren.

1. Alle profielen zijn zo goed als leeg.

Klopt, we hebben die verantwoordelijkheid bij de performer zelf gelegd en die moeten we nu aansporen om dit in te vullen.

2. Contactformulier voor engelstaligen.
3. Pagina valt buiten bereik.

Terechte opmerkingen, deze worden dadelijk opgelost.

4. foto's passen niet in het scherm.

Ik denk dat we met de voorstelling van de performers er beter uitkomen dan vele andere camsites. Performers kunnen zelf foto's toevoegen en je kunt wel schatten wat een diversiteit je dan binnenkrijgt aan formaten en kwaliteiten. Wij hebben gepoogd een middellijn te trekken.

5. SE-Spamming

Deze index leidt naar compleet reguliere contentpages gemaakt door een professioneel SE-marketing bedrijf. Er is geen sprake van SE-spamming.

6. AV's

Dit staat er inderdaad al een hele tijd op maar wij houden er ook rekening mee dat de website goed gezien kan worden met Firefox.

7. 5 sms'en --> 6 sms'en

Zeer terecht opgemerkt, een fout van onze programmeur bij de aanpassing van het betaalscript. Dit wordt dadelijk opgelost.

8. Meerkost via SMS

Klopt, zoals iedereen wel weet zijn de uitbetalingen van SMS operatoren relatief gezien een stuk lager dan telcom. Daarom zijn wij genoodzaakt hier meer voor te vragen. Desalniettemin is SMS een populair betaalmiddel op onze wesbite.

9. 50 uur gratis --> 30 min

Wij geven elke week aan 100 personen 30 minuten gratis chattijd weg wat uitkomt op 50 uur gratis. Dit is niet meer dan een magazine dat "5 plasmaschermen" weggeeft en die niet alle 5 aan dezelfde lezer gaat schenken. Misschien kan het inderdaad verkeerd ge?nterpreteerd worden maar rond die actie hebben wij enkel positieve reacties gekregen.

10. Redirects

Het klopt inderdaad dat wij nog dagelijks bezig zijn met het nieuwe systeem helemaal op punt te stellen. We gaan ons best doen om in de komende weken de laatste bug uit de site te halen.


We gaan zeker ons best doen om van de website een goed werkend product te maken en opmerkingen of suggesties zijn hierbij zeer welkom. Jullie kunnen ons daaromtrent altijd bereiken.

Ik wens jullie verder nog veel succes met jullie web-activiteiten.

Met vriendelijke groeten,

Pieter
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 07-04-2006 12:40

:toppie:
Geplaatst door: jamo

Re: camcheck - 07-04-2006 23:08

top!
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 08-04-2006 06:27

[QUOTE] 5. SE-Spamming

Deze index leidt naar compleet reguliere contentpages gemaakt door een professioneel SE-marketing bedrijf. Er is geen sprake van SE-spamming. [/QUOTE]de url van de index

G
geile chat
geile filmpjes
geile sexverhalen
geile vrouwen

En zo nog een aantal...
Geen SE-spamming? :Hmm:
Geplaatst door: boneless

Re: camcheck - 08-04-2006 11:36

pierre niet om lullig te zijn of zo, maar voor je je shit online gooit test je het toch? laat je webbies er naar kijkuh of ze het er uit vinden zien, of de teksten kloppen of je scripting klopt, of je sites in alle browsers goed te zien zijn, of je sites uberhaupt in 1024 past, 50 uur = 100x 30 minuten maar is een verneukte kut reclame slogan die 50 uur gratis weet je zelf ook wel, of je een se marketing op zet of dat je echt aan se spam doet (zie ook rich zijn reply hierboven).

Denk dat jullie hier laten hoe het niet moet (goeie les voor nieuwe partnerprograms), iets opzetten en dan op een forum van de eerste webbie een tiental fouten in je systeem opgenoemd krijgen. en dan dit neerzetten : "Zeer terecht opgemerkt, een fout van onze programmeur bij de aanpassing van het betaalscript. Dit wordt dadelijk opgelost" is wel zeer makkelijk, delegeren kan iedere idioot, fouten toegeven dat je zelf iets niet getest hebt niet.
Geplaatst door: jamo

Re: camcheck - 08-04-2006 14:48

Inmiddels businesstalk? hihi
Geplaatst door: awm_rich

Re: camcheck - 13-04-2006 07:46

Pierre, nog aanvullingen?
© 2024 Adultwebmaster.nl