Home

Bedrag fiscus

Geplaatst door: Antares

Bedrag fiscus - 22-03-2014 15:56

Hallo,

Domme vraag misschien, maar vanaf welk bijverdienste bedrag zou je er in Belgi? het best aan denken om het aan de fiscus aan te geven? Stel dat je 300/m bijverdient, is dit bedrag te hoog om niet aan te geven?

Thanks
Geplaatst door: WebbieFrank

Re: Bedrag fiscus - 22-03-2014 15:57

en volgende week ligt er een brief op je stoep met verzoek even alle bewijsstukken te overhandigen dat je GEEN bijverdiensten hebt, hoe hoog ook wink
Geplaatst door: Antares

Re: Bedrag fiscus - 22-03-2014 20:29

Ok, duidelijk ;-) had het kunnen weten, domme vraag natuurlijk zoals ik al dacht...
Geplaatst door: EU_Swingers

Re: Bedrag fiscus - 23-03-2014 16:00

Je moet elke euro die je verdient melden bij de belastingdienst.
Mocht je daar niet voor kiezen moet je niet gek opkijken dat de belastingdienst ineens een vordering op je deurmat laat vallen.
Probleem is dan dat jij nooit opgave hebt gedaan en je dus ook nog een dikke boete (excl. misgelopen rente door de belastingdienst) kan verwachten.
Er is volgens mij een vrije voet voor wat je bij mag verdienen als neveninkomsten, maar dit zal je even na moeten vragen. (bij onze Ted Maton bijvoorbeeld)
Geplaatst door: greeny

Re: Bedrag fiscus - 24-03-2014 10:58

Altijd melden aan de fiscus, maar vanaf een bepaald bedrag moet je maar belasting betalen op het bij verdiende. (vroeger was dat ergens 7000 ? / jaar dacht ik.)

je kan beter eens vrij blijvend naar een boekhouder stappen die gaat de precieze bedragen weten.
Geplaatst door: Antares

Re: Bedrag fiscus - 25-03-2014 15:57

Bedankt voor jullie reacties! :-)
© 2024 Adultwebmaster.nl