Home

Fulltime chat operator

Geplaatst door: mysol

Fulltime chat operator - 23-01-2014 09:03

Mijn man werkt al een tijdje fulltime als chatoperator, en haalt hiermee aardig wat geld binnen. Nu zit hij erover te denken zichzelf in te schrijven bij de KVK. Kan hij bij de beschrijving gewoon zetten 'chat operator' of 'berichten beantwoorder' of toch beter wat anders?
Geplaatst door: _Nick_

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 09:09

Ik zou bij de beschrijving gewoon iets algemeens zetten, zoals "Webexploitatie" of "Online dienstverlening".
Geplaatst door: mysol

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 11:13

Dankje! Gaan we nu nog even brainstormen over een naam.
Geplaatst door: Flipse

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 19:11

Ik zou de naam redelijk algemeen proberen te houden, dat je er eventueel nog wat andere dingen naast kan doen.

Maar kan je fulltime er een aardige boterham mee verdienen? Heb hier nog een vrouw zitten zonder werk (nee, die kruipt niet achter de cam, hahaha).
Geplaatst door: mysol

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 19:22

Haha nee groot gelijk! Ja dat kan zeker wel, mijn man draait wel behoorlijk wat uurtjes maar die haalt wel zo'n 90 berichten per uur. Zit nu op zo'n 940 euro per week. Er komen nog leuke bonussen bij dus het tikt wel aan.
Geplaatst door: Flipse

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 20:22

Per week? Ben wel benieuwd hoeveel % je dan nog moet afdragen aan de belasting, maar is zeker niet verkeerd.
Geplaatst door: MonoFeo

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 20:33

dan tikt hij zeker wel veel weg , zit hij bij chatjobs dan ???
Geplaatst door: streetdog

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 20:44

monofeo als het via chatjobs is dan moet je wel heel wat uren chatten
Geplaatst door: MonoFeo

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 21:25

daarom wou ik al zeggen want 0.10 cent per berigt :P en gefelicitaart streetdog
Geplaatst door: streetdog

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 21:28

dank je wel monofeo.. en snel berekend wil je dit verdienen bij chatjobs kom je toch snel aan een 100 uur werkweek en dan over bijvoorbeeld 6 dagen verdeeld zit je aan ruim 16 uur per dag
Geplaatst door: mysol

Re: Fulltime chat operator - 23-01-2014 22:20

Nee niet bij chatjobs, bij operatormatch, die werken met berichtencentrale. Hij zit in de hoogste staffel, 15 ct doordeweeks en 16 ct. in het weekend. Plus de bonussen die er nog bovenop komen.
Geplaatst door: Ted Maton

Re: Fulltime chat operator - 25-01-2014 09:31

Het promoten en ontwikkelen van websites almede internetapplicaties is aanwendbaar.
Geplaatst door: Ted Maton

Re: Fulltime chat operator - 25-01-2014 09:36

Met dit soort omzetten is het verstandig om ook over je fiscale verplichtingen na te denken en inderdaad een inschrijving KvK te laten plaatsvinden.
Reserveer zovast al geld voor de eventuele te betalen belastingen, die soort bedragen geeft bij een doorgaande lijn een fikse belastingdruk.
Daarnaast krijg je met maar liefst drie soorten belasting te maken, Omzetbelasting oftewel BTW, de inkomstenbelasting en de zogenaamde inkomsten afhankelijk bijdrage oftewel ZVW.
Wil je wat meer vrijblijvende en gratis startersinfo dan stuur mij een PM.

Succes met de activiteiten.
Geplaatst door: Dcore

Re: Fulltime chat operator - 25-01-2014 11:17

Bij deze bieden we nog operators aan! Mochten er mensen zijn op dit forum die operators zoeken, wij kunnen ze leveren..

Graag PM met x aantal berichten dat je beantwoordt wilt hebben, en tegen welke staffel.

Groetjes!
Geplaatst door: dera

Re: Fulltime chat operator - 07-02-2014 13:22

90 berichten per uur? Holy moly!
Geplaatst door: bubbles

Re: Fulltime chat operator - 07-02-2014 13:31

voor mensen - zowel particulier als bedrijfsmatig- die liever tot 80ct per berichtje willen verdienen met een eigen datingsysteem, profielen en betaalmodule doe even een priveberichtje :-)
Geplaatst door: JKCaesar

Re: Fulltime chat operator - 09-02-2014 10:37

Zijn inmiddels enkele webmasters al aan de slag gegaan als chatoperator, indien jij ook iemand kent die graag als chatoperator aan de slag wilt gaan dan kan je deze forwarden naar www.operatorgezocht.nl. Voor elke geschikte operator die jij levert kan je tot 120 euro verdienen (opgebouwd in staffels)
Het werk zelf betreft chatoperatorwerkzaamheden uitvoeren voor Operatormatch, dit bedrijf biedt verschillende mailchats aan, een van de hoogste uitbetalingen (tot 16 cent), verschillende bonussen en bonusdagen, wekelijkse uitbetalingen en altijd Support aanwezig als er vragen zijn.
Als je hier meer informatie over wilt ontvangen pm me dan :-)
Geplaatst door: lekkere

Re: Fulltime chat operator - 12-02-2014 16:01

Origineel bericht van: bubbles
voor mensen - zowel particulier als bedrijfsmatig- die liever tot 80ct per berichtje willen verdienen met een eigen datingsysteem, profielen en betaalmodule doe even een priveberichtje :-)


nou zal wel niets wezen want word niet gereageerd op PM
Geplaatst door: bubbles

Re: Fulltime chat operator - 12-02-2014 17:34

geen PM verstuurd misschien?
die andere zijn allemaal beantwoord hoor.

wij verkopen datingsoftware zoals de software van redmessage.
maar in plaats van de 40 cent die je daar krijgt pak je hiermee 80 cent of meer berichtje :-)
Geplaatst door: Heidi

Re: Fulltime chat operator - 17-02-2014 00:53

Gewoon mij effe mailen, kun je morgen werken haha vs-media@live.nl (meerdere chats, ook de big ones in datingland, wekelijkse of maandelijkse betaling en hoge uitbetalingen. En natuurlijk de wel uitbetaalde bonussen!)
Geplaatst door: Deugeniet

Re: Fulltime chat operator - 18-10-2014 14:23

Inmiddels een paar mailtjes gestuurd naar wat van die chatoperator bedrijven...

Ben eens benieuwd of ze met mij samen iets willen gaan doen en of de uitbetalingen een beetje fair zijn!

Als de uitbetalingen me bevallen zal ik er vanzelf sprekend meer tijd in gaan steken.. en gaten in mijn toetsenbord typen haha grin
Geplaatst door: Heidi

Re: Fulltime chat operator - 03-01-2015 18:07

Helaas op vs-media zul je geen reactie meer krijgen, wij zijn gestopt sinds april vorig jaar met operator werkzaamheden.
Reden?
Met alle neven activiteiten in oa de detailhandel heb ik geen tijd hier meer voor.
Leek me wel zo netjes het even te melden :-)
© 2024 Adultwebmaster.nl