Home

Goede en goed geprijsde boekhouder

Geplaatst door: pecto

Goede en goed geprijsde boekhouder - 17-06-2006 18:12

Wie weet er voor een goede en goed geprijsde boekhouder, ik heb mijn balans er eens op nageslagen en mijn huidige boekhouder staat als een van de duurste posten in mijn balans en aangezien ik niet werk voor mijn boekhouder gaat deze de deur uit. Hierbij de vraag, wie weet een goede en goed geprijsde boekhouder en wat zijn zijn kosten.

Eventueel kan ik alles in word/excel/access aanleveren.
Geplaatst door: frankie

Re: Goede en goed geprijsde boekhouder - 18-06-2006 07:45

www.erotiekbelastingen.nl al gekeken?
Tarieven kan ik je niet zeggen dat moet je maar aan Ted Maton vragen.
Frank
Geplaatst door: pecto

Re: Goede en goed geprijsde boekhouder - 18-06-2006 08:53

Bedankt Frankie, maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand in de regio Zuid Holland. Dit had ik er idd even bij moeten zetten.

Als het kan ook nog verstand van andere zaken dan erotiek (bouw/loodgieters) omdat ik waarschijnlijk ook binnenkort vanaf hier de inkoop/planning van mijn oom zijn bedrijf ga doen zodat hij zich meer kan richten op zijn kerntaken.
Geplaatst door: Kylian

Re: Goede en goed geprijsde boekhouder - 18-06-2006 15:16

Quote:

www.erotiekbelastingen.nl al gekeken?
Tarieven kan ik je niet zeggen dat moet je maar aan Ted Maton vragen.
Frank




Mooie website en ik twijfel natuurlijk niet aan TED zijn deskundigheid, vind het alleen spijtig van de ileads die verschijnen omwile van het webstat tellertje...
Komt echt niet pro over, misschien tijd om van tellertje te veranderen?
Geplaatst door: Ted Maton

Re: Goede en goed geprijsde boekhouder - 19-06-2006 14:20

Quote:

Quote:

www.erotiekbelastingen.nl al gekeken?
Tarieven kan ik je niet zeggen dat moet je maar aan Ted Maton vragen.
Frank




Mooie website en ik twijfel natuurlijk niet aan TED zijn deskundigheid, vind het alleen spijtig van de ileads die verschijnen omwile van het webstat tellertje...
Komt echt niet pro over, misschien tijd om van tellertje te veranderen?




Hum, inderdaad, dt is niet de bedoeling, zal er even met de bouwer over van gedachten wisselen,,,

Thanks...

Grz.

Ted Maton
© 2024 Adultwebmaster.nl