Home

Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ?

Geplaatst door: vossie

Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 22-10-2004 11:16

Hallo Justme,
Ik zou je willen aanraden om in plaats van een incasso bureau een gerechtsdeurwaarder in te schakelen, deze kunnen namelijk veel meer als een incasso bureau (deze moeten na het sturen vane en paar brieven zelf ook gebruik maken vane en gerechtsdeurwaarder).
No pay no cure zal echter niet zo snel te vinden zijn, maar je loopt nu eenmaal altijd risico met vorderingen, heb zelf ook nog geld tegoed van 2 rechtzaken van meer als 1 1/2 jaar terug.

Dani
Geplaatst door: Kaboom

Re: Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 22-10-2004 11:55

Zo en zo heb ik slechte ervaringen met wanbetalers met of zonder incassobureau, van een kale kip kun je niet plukken en sommige figuren weten het zo te omzeilen dat je nooit een euro meer terug ziet (en ik spreek uit ervaring!).
Geplaatst door: vossie

Re: Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 23-10-2004 13:14

Eigenlijk zal er voor dat soort figuren een aparte site moeten komen waar hun namen en andere gegevens geplaatst worden zodat andere webmasters of bedrijven ervoor gewaarschuwd kunnen worden.
Ik heb nu ook weer zo een klant, die me gewoon uitlacht.... begin maar fijn een rechtzaak, ik heb toch geen geld en kan dus toch niet betalen.... iriteer me kapot aan dat soort mensen, die doen het er gewoon om.
En wat me opvalt is dat mij het grootste gedeelte van dergelijk mensen uit 1 plaats komt, namelijk: Enschede :s nog zo een geval en mensen uit enschede kunnen voortaan enkel nog tegen vooruitbetaling bestellen zou ik bijna willen zeggen.
Maar verder kan je er dus helaas weinig tegen doen.
Geplaatst door: Manie

Re: Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 23-10-2004 13:30

Je kan toch BKR gegevens opvragen?
http://www.bkr.nl/feiten_en_cijfers/21.html Dit zijn de deelnemers die het mogen doen, wellicht kunnen zij je helpen met gegevens opvragen?
Geplaatst door: vossie

Re: Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 23-10-2004 15:00

ik durf daar niet eens te vragen wat het kost om die gegevens op te mogen vragen, ik heb zo het vermoeden dat dat niet betaalbaar is voor een klein bedrijfje zoals ik heb.
Geplaatst door: justme

Re: Re: iemand ervaring met incassobur. Profinca ? - 24-10-2004 00:05

Tis al geregeld, kheb mijn poen

Topic kan wat mij betreft gesloten worden, want ik vroeg of iemand ervaringen had met Profinca
Blijkbaar niemand ??
© 2024 Adultwebmaster.nl