Dat kan ik jammer genoeg niet wegnemen bij ... probeerde je alleen uit te leggen dat je als programma niet alles tegelijk kan doen. We hebben de nadruk gelegd op het uitbouwen van de techniek, content en nieuwe producten. Dat is voor een groot deel inderdaad niet zichtbaar voor de webmaster. Wel hebben we daarover bericht in onze nieuwsbrieven.

Maar wat ik vreemd vind is dat je een beslissing neemt (of een sponsor exit gaat) aan de hand van "nieuwe dingen" of nieuwsbrieven de je wel/niet ontvangt.

In de tijd toen ik full time freesite webmaster was hield ik dagelijks de conversie ratio's - sales - recurrings bij en aan de hand daarvan wisselde ik sponsoren mondjes maat. Zo kon ik namelijk optimaal tunen totdat je de bovengrens hebt behaald van wat een site kan binnen halen.

Nadeel in Nederland is op dit moment het amper aanwezig zijn van de recurrings (herhaal abonnementen)......die vormen nou juist de vaste basis van het webmaster bestaan en zorgen voor financi?le rust in de toko. Ik ben enkele jaren geleden gestopt en heb zelfs nu nog recurrings van Adult Friend Finder, SkinVideo en Cams.com.

Maar we zullen je kritiek ten harte nemen en zeker niet naast ons neer leggen. Mede daarom ben ik sinds lange afwezigheid weer actief op dit forum?.. kritiek ontvangen en mijn ervaringen delen. Ik ben me er ook terdege van bewust dat elke post van mij zowel positief als negatief zou kunnen worden uitgelegd. Het is maar met welke insteek je dit forum bezoeker en hoe je de post wil lezen/opvatten.

Fijne nacht nog, tot morgen ongetwijfeld

Groetjes

Manuel


70+ Nederlandse Paysites - www.mradult.nl