Quote:

heeej schalks. jij weet er wel veel van he?




Ik weet alleen niet of het altijd helemaal juist is. Maar ben ongeveer 4 jaar geleden helemaal voor mijzelf begonnen. Steeds meer part-time gaan werken totdat ik helemaal zelf kon beginnen.

Maar ik heb bedenkingen bij alle spaarvormen voor pensioenen waar de overheid zicht op heeft. Voor je het weet kun je die niet meer incasseren op je 60ste maar bijvoorbeeld pas op je 67ste.


En je kan ook even kijken met je boedelverzekering, waarschijnlijk werk je vanuit huis en is die computer met buro gewoon zo verzekerd. Bij een WA verzekering moet je goed opletten wat er verzekerd is. Wat is het meest voorkomende probleem, wellicht copyrights waar je advocaat voor nodig hebt, of de overheid die zegt dat je geen bewijs hebt dat modellen 18 zijn. Of je moet het idee hebben dat je een ander (bedrijf) schade kan toebrengen, bijvoorbeeld door levering van ondeugdelijke spullen. Of je moet mensen/stagiares laten werken, dan is het ook altijd verstandig. Maar veel ben je als adultwebmaster meestal niet in andere bedrijven. en wij hebben een familie advocaat, dat is goedkoopste