Goedemiddag allemaal,

Wij hebben vandaag en morgenvroeg de tijd genomen om alle creditnota's met de hand te gaan controlleren op juistheid. We hebben al enkele kleine foutjes eruit gehaald.

Zoals elke bedrijf wat opstart hebben wij extra controle punten ingelast om zoveel mogelijk onjuistheden te vermijden.

Wij zullen morgen (zaterdag 2 juni 2007) alle creditnota's betalen. Tot die tijd vraag ik jullie eenmalig geduld te hebben. Ik ben me bewust dat het vervelend is dat je 2 dagen langer moet wachten.

Gelijktijdig met het betalen van de bedragen zullen ook de creditnota's via HTML-email naar jullie toegezonden worden. Daarop zal een specificatie staan per gebruikte promoID en per land.

Terugkomende op het feit dat we niet zoveel online op MSN zijn... We zijn heel hard bezig met 13 compleet nieuwe en bomvolle video site's :-). Je kan me via MSN altijd benaderen ook al ben ik offline. Dan lees ik de berichten op een later stadium.

Bij emailen graag even de bevestigingsmail beantwoorden van spamarrest. Anders krijg ik je email niet in mijn Inbox en ontstaan er misverstanden dat ik niet reageer. Geen enkele email gaat onbeantwoord aan mij voorbij.

Ik wens jullie een heel goed weekend toe!

Manuel
Mr Adult.nl


70+ Nederlandse Paysites - www.mradult.nl