Home

Maximale bijverdienste per maand /jaar?

Geplaatst door: katharos

Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 25-02-2008 22:20

Wat is het bedrag dat je maximaal mag bijverdienen? Ik bedoel er is toch een drempel bedrag dat je maximaal mag verdienen en dat dan aangemerkt wordt als bijverdienste of als freelancer, en als je daarboven komt moet je de hele mikmak bedrijfsmatig gaan uitvoeren, met inschrijving Kvk enzo? Weet iemand dit?
Geplaatst door: Maart

Re: Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 25-02-2008 23:51

Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik het vandaan heb maar bij het lezen van jouw vraag kwam euro 5500 per jaar in me op. Dus knoop me er niet aan vast.
Geplaatst door: Ivo

Re: Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 26-02-2008 06:24

Je kan net zoveel bijverdienen als je wilt, de keuze om freeancer, BV of wat dan ook te starten is geheel aan jezelf.
Geplaatst door: katharos

Re: Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 26-02-2008 06:49

Oke thanx. Maar wanneer, bij welke omzet is het slim om alles bedrijfsmatig te gaan doen, want qua belastingen en startersaftrek is het boven een bepaald bedrag veel gunstiger om dat te doen. Weet iemand dat?
Geplaatst door: Ivo

Re: Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 26-02-2008 07:24

Even heel simpel: Als je met je sites (bovenop je gewone werk) ruim in de 52% komt, dan moet je serieus gaan nadenken.

Natuurlijk verdien je even minder als je stopt met werken, maar je zakt ook naar beneden en blijft onder of in ieder geval een stuk minder met je inkomsten in de 52% schaal + alle voordelen die je hebt om ondernemer te zijn (startersaftrek, ondernemeraftrek, BTW,MKB-vrijstelling)

Zie ook dit topic: http://www.adultwebmaster.nl/ubbt/showfl...=1#Post22790953
Geplaatst door: katharos

Re: Maximale bijverdienste per maand /jaar? - 26-02-2008 07:42

Oke dankjewel man.
© 2024 Adultwebmaster.nl